Gå til innhold

Har du blitt gjerrigere på addingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg tenker litt tilbake i tid, synes jeg folk addet i hytt og gevær. Terskelen var lav for å adde på fb, det holdt at man hadde vært på samme vors en gang eller gikk i parallellklasse på ungdomsskolen.

Nå derimot, ser jeg gjerne at folk ikke adder meg bare fordi vi jobber på samme sted, deltar på samme kurs etc.

Så, haha, er dette fordi jeg har blitt et kjipere menneske - eller skal det mer til for å adde noen nå til dags?

Anonymous poster hash: 465d3...0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er motsatt..

I starten var jeg veldig skeptisk og addet kun de jeg mente hadde en grunn til å ha tilgang på min facebook.. I dag, etter 7 år på fb, er det liksom ikke like nøye lenger ;)

Anonymous poster hash: ac571...29d

Skrevet

Jeg er ikke på Facebook. Facebook er for 15-åringer :) og de adder og adder!

Anonymous poster hash: 9f413...afa

Skrevet

Har vel adda folk toppen ti ganger. Jeg har egentlig ikke så lyst på mange "venner" på face. Men for all del det er hyggelige folk som har adda meg.

Har kanskje 250 venner på face nå og det er alt for mye egentlig.

Anonymous poster hash: f301b...3cb

Skrevet

Det har jeg alltid vært gjerrig på. I grunn kunne jeg tenkt meg å slette halvparten av "vennene" mine, men så er jeg så forferdelig nyskjerrig. Dilemma!

Skrevet

Jeg har aldri vært en adder jeg heller (kanskje maks ti ganger som en annen her sa), men synes jeg ble addet mye mer før. Så enten har folk begynt å synes at jeg er mindre interessant, eller så har de blitt mer restriktive ;)

Skrevet

Jeg har aldri vært en adder jeg heller (kanskje maks ti ganger som en annen her sa), men synes jeg ble addet mye mer før. Så enten har folk begynt å synes at jeg er mindre interessant, eller så har de blitt mer restriktive ;)

Hi. Uvant å være anonym ;)

Skrevet

Eller det begynner å bli tomt for menneske som vet hvem du er. ;-)

Skrevet

Eller det begynner å bli tomt for menneske som vet hvem du er. ;-)

Hehe, men jeg treffer jo nye folk støtt og stadig :P

Skrevet

Jeg er ikke på Facebook. Facebook er for 15-åringer :) og de adder og adder!

Anonymous poster hash: 9f413...afa

Nei nei, nei.. Fb er, ifølge tenåringer, for oss gæmliser, de er heller på andre sosiale medier :P

Anonymous poster hash: ac571...29d

Skrevet

Stemmer det. Addet ganske mange da jeg ble medlem av face og godkjente hvermansen. Nå har jeg vel knapt 200 stykken på listen  ( hadde nærmere 1000) og kan fint ta en sletterunde igjen :)

Skrevet

Stemmer her og!

Anonymous poster hash: 5a00d...c2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...