Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Huff, var et møte i barnehagen idag, barnet mitt skal starte der til høsten. Var et møte med foreldrene og litt sånn.. Aner ikke helt hva det var, men planla å dra. Men måtte til veterinæren med hunden idag, det var ganske akutt, så glemte hele greia! Mister ikke plassen av den grunn? Tenkte å ringe inn og forklare i morgen, er det lurt? Æsj, føler meg dårlig nå... Ville dra men glemte det helt! Anonymous poster hash: a2ccb...8b3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Du mister ikke plassen, men du gir et fryktelig dårlig inntrykk. Anonymous poster hash: 3b850...3f1
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Ring og forklar Jeg kom en halv time forseint første gang pga bussen fikk motortrøbbel. Ting kan skje og hvis det er nok til å gi dårlig inntrykk hadde jeg byttet barnehage og vennskapskrets ( mynta på anonym nr 1 ) Anonymous poster hash: 92170...cfe
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Du mister ikke plassen, men du gir et fryktelig dårlig inntrykk. Anonymous poster hash: 3b850...3f1 Var det jeg tenkte og. Men hunden MÅTTE til veterinæren, da. Hn må også opereres Anonymous poster hash: a2ccb...8b3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Har ikke hørt om at man kan miste plassen av en sånn grunn, men hadde ikke blitt overasket heller. Det er jo så utrolig mange snodige regler :-( Derimot finns det ett depositum, (i den barnehagen min sønn skal begynne i) som må betales innen en frist. Hvis det ikke er betalt innen fristen går ut, mister man her plassen. Det er jo noe helt annet, og helt greit spør du meg. Du får ringe de i morgen:-) går sikkert bra. Anonymous poster hash: 7f626...b13
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Ring og forklar Jeg kom en halv time forseint første gang pga bussen fikk motortrøbbel. Ting kan skje og hvis det er nok til å gi dårlig inntrykk hadde jeg byttet barnehage og vennskapskrets ( mynta på anonym nr 1 ) Anonymous poster hash: 92170...cfe Ja, vi/barnet kunne blitt syke og. Men da ringer jeg og forklarer. Håper de er forståelsesfulle! Hvis ikke, så kan jeg vel like gjerne droppe hele greia orker ikke intriger og barnslighet. Anonymous poster hash: a2ccb...8b3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Har ikke hørt om at man kan miste plassen av en sånn grunn, men hadde ikke blitt overasket heller. Det er jo så utrolig mange snodige regler :-( Derimot finns det ett depositum, (i den barnehagen min sønn skal begynne i) som må betales innen en frist. Hvis det ikke er betalt innen fristen går ut, mister man her plassen. Det er jo noe helt annet, og helt greit spør du meg. Du får ringe de i morgen:-) går sikkert bra.Anonymous poster hash: 7f626...b13 Nei, vi får nå se har ikke hørt om depositumet? Får vel brev i posten om det. Anonymous poster hash: a2ccb...8b3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Du mister selvfølgelig ikke plassen. Noen barnehager inviterer nye barn/foreldre til et besøk/informasjonsmøte. Du kan jo ringe dem i morgen og si at noe kom i veien, og høre om det ble informert om noe du bør vite, samt spørre om dere kan ta en tur innom en annen dag. De fleste barnehager har ikke noe depositum som skal betales. Dette er tilfelle i noen veldig få, "foreldreeide," private barnehager. Anonymous poster hash: eaa49...4cd
Pei Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Det er da helt problemfritt! Sånt skjer. Du bare ringer og sier at pga en akutt hendelse m hunden, så ble du forhindret i å komme. Og så kan du jo legge til at du synes det var synd, og spørre om det er noe papirer og info som kan være greit å ha før oppstart.om de kan sende deg dette. :-))
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Du mister selvfølgelig ikke plassen. Noen barnehager inviterer nye barn/foreldre til et besøk/informasjonsmøte. Du kan jo ringe dem i morgen og si at noe kom i veien, og høre om det ble informert om noe du bør vite, samt spørre om dere kan ta en tur innom en annen dag. De fleste barnehager har ikke noe depositum som skal betales. Dette er tilfelle i noen veldig få, "foreldreeide," private barnehager. Anonymous poster hash: eaa49...4cd Ja, nettopp, det var et besøk/informasjonsmøte. Hadde veldig lyst til å dukke opp, men ja, jeg kan jo høre om vi kan komme innom en annen dag, det var lurt hvis de har tid. Burde jeg opplyse om hva som kom i veien, eller bare si at "noe" kom i veien? Anonymous poster hash: a2ccb...8b3
Håpet ble virkelighet! Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Er det en liten privatdrevet barnehage eller en kommunal barnehage? Jeg har jobbet i kommunale barnehager i mange år og det at foreldre ikke dukker opp på foreldremøter har ingen konsekvenser der i allefall. Ikke bruker vi mye energi på å tolke hvorfor foreldre ikke møtte heller!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 Ok det er kommunal barnehage, ja! Anonymous poster hash: a2ccb...8b3
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Ringte inn, det var ikke noe stress.. Anonymous poster hash: a2ccb...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå