CaptainHindsight Skrevet 14. juni 2014 #51 Skrevet 14. juni 2014 Tenker ikke så mye over om det er harry eller ei, men må innrømme jeg alltid har ønsket meg en teardrop trailer, eventuelt en Poletta. Takket være denne tråden har jeg også lyst på en veteranbuss På talas om. Vi har akkurat i dag kjøpt oss en henger som i løpet av året skal forvandles til en teardrop. Til å henge etter vår høyt elskede, men akk så überharrye bobilveteranbuss. Den blir selvsagt lakkert likt og utstyrt med ikke mindre enn to koøyer. Og selvsagt: blomster. Jeg tror jeg aldri har vært så misunnelig på noen som jeg er akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #52 Skrevet 14. juni 2014 Er vel ikke noe verre harry å dra på camping/bobilferie som å dra til syden!? Anonymous poster hash: e4a6e...8b1
♥Nemi♥ Skrevet 14. juni 2014 #53 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Hvorfor måles alt i en harry-skala her inne? Forstår meg lite på dette fenomenet. Jeg personlig synes det er enklere med campingvogn, for da trenger man ikke å ta løs fra campingplassen når man skal ut en tur. Med campingvogn er det bare å sette den opp, så er bilen fri til små utflukter. Endret 14. juni 2014 av ♥Nemi♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå