Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Som overskriften sier, blir man sett ned på i en bobil? White trash? Eller er det bare noe jeg innbiller meg? Anonymous poster hash: 755b8...aa2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Da er jeg harry i en alder av 25. Ønsker meg bobil. For en frihet Anonymous poster hash: 0ab9b...7ea
Gjest Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Skal si deg hva som er harry jeg! Var en tur på Nordby kjøpsenter i Sverige i dag, og der florerte det av småfete kvinnemennesker med glorete tattiser i altfor små klær til kroppen Legger til at jeg har tatto selv, men dette hva jeg så i dag, er over min forstand. Skjønner varmen har tatt folket ! Men over til bobil. Er vel ikke harry det. Kommer seg fra sted til sted uten å måtte drasse på så mye rart Endret 12. juni 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Kunne ikke brydd meg mindre. Må være en genial måte å feriere på! Ønsker meg det Anonymous poster hash: 25d8c...ab4
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Bobil er sååå upraktisk, særlig med barn! Hadde det ett år på ferie, og det var et eneste slit. Heller campingvogn.Grunnen er rett og slett at med barn så blir det en del leker og rot. Og man kjører jo litt rundt for å komme seg til aktivitetsparker, handling ol. Da er man hele tiden nødt til å rydde, vaske og pakke bort absolutt alt for en liten tur ut med bilen. Greit at man skal holde det ryddig og fint, men man har jo ikke mulighet til å slå ut særlig med telt ol på utsiden. Hadde passet oss ypperlig om jeg og mannen skulle ut å reise, men aldri livet at vi gjør det med barn igjen. Nå har vi campingvogn, og det er genialt! Anonymous poster hash: f0f85...aa1
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Vi har hjemmesnekra bobil med hippiefarger og blomster. Elsker den, og om den gjør oss harry så er jeg jaggu stolt av min status som PrinsesseHarry :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Bedre med campingvogn når du har barn Anonymous poster hash: ce26f...3e6
Fandens Oldemor Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Bobil er sååå upraktisk, særlig med barn! Hadde det ett år på ferie, og det var et eneste slit. Heller campingvogn. Grunnen er rett og slett at med barn så blir det en del leker og rot. Og man kjører jo litt rundt for å komme seg til aktivitetsparker, handling ol. Da er man hele tiden nødt til å rydde, vaske og pakke bort absolutt alt for en liten tur ut med bilen. Greit at man skal holde det ryddig og fint, men man har jo ikke mulighet til å slå ut særlig med telt ol på utsiden. Hadde passet oss ypperlig om jeg og mannen skulle ut å reise, men aldri livet at vi gjør det med barn igjen. Nå har vi campingvogn, og det er genialt! Anonymous poster hash: f0f85...aa1 Enig med deg, slår også et slag for campingvogn. En bonus er jo også at man får en veldig pen, ny og fresh campingvogn for samme pris som en svært godt brukt bobil.
Cherries Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Gjør det noe om det er "harry" da? Er jo ikke "alle andre" sine meninger som teller, men at man selv kan gjøre noe man trives med. Ønsker man å dra på tur med campingvogn eller campingbil, så må man jo kunne gjøre det istedenfor å dra på hotell hvis man ikke liker det.
Elsker livet Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Det kommer an på bobilen. Prinsessehengepupp sin hørtes ut til å passe inn i Harrykategorien
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Det må være så harry som det bare er med bobil/campingvogn.. Men jeg synes det er såååå koselig, og ønsker meg veldig campingvogn Anonymous poster hash: b369b...bab
Von Hertelhofen Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 På ingen måte, camping er blitt kult igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #13 Skrevet 12. juni 2014 Så fine dere er! Ønsker meg bobil, eller kanskje en campingvogn, fordi vi flere uker i året reiser på besøk til familie som bor langt unna. Slitsomt å overnatte hos dem, føler at vi snylter. Bryr meg egentlig ikke så mye om hva andre mener om oss, men tenker jo litt på det uansett... HI Anonymous poster hash: 755b8...aa2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 Campingvogn-ferie, som samme campingplass hver sommer, år etter år, men små gjerder, blomsterkasser, flaggstenger tett i tett med andre folk...DET er harry, det! Anonymous poster hash: 646d4...e9f
Mia_73 Skrevet 12. juni 2014 #15 Skrevet 12. juni 2014 Ikke harry. Vi har venner som begge er lærere, dagen etter siste skoledag tar de barna, bobilen og reiser sør, er borte 4-5 uker. Har vært i hele Europa de siste årene og masse spennende de har sett og opplevd. Hva er harry med det?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 Langt mindre harry enn charterturer til "Syden" i hvert fall! Barn som får oppleve ekte camping er heldige! Neste sommer blir det bobilferie på oss Har ikke uansett alle sånne "back to nature"/enkelt liv/ut på tur- greier fått sin renessanse nå? Anonymous poster hash: 631c3...29f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Utrolig praktisk Svigers fra frankrike pleier å komme i bobilen på besøk til oss. De fungerer kjempe bra for de to. Vi har planer om å låne den en gang og kjøre rundt i Frankrike. Kanskje ikke like lett med 2 små barn, men vi får se Syns ikke det er harry Anonymous poster hash: 8800f...09b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Kjempe harry Anonymous poster hash: b36eb...0aa
☆☆☆ Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Vil seie max harry, men det er sjølvsagt berre fordi eg ikkje har råd til ein sjølv. Hadde vore stas med bobil eller campingvogn. Kan godt hende folk hadde sett ned på oss om vi hadde det, men det ville uansett vore folk eg ikkje bryr meg om meiningane til. Endret 12. juni 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 Det kommer an på bobilen. Prinsessehengepupp sin hørtes ut til å passe inn i Harrykategorien Jeg tenkte helt motsatt, bobil er ganske harry, men den varianten hørtes ganske morsom ut😄 Anonymous poster hash: 87f8a...c61
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #21 Skrevet 12. juni 2014 Det kommer an på bobilen. Prinsessehengepupp sin hørtes ut til å passe inn i Harrykategorien Jeg tenkte helt motsatt, bobil er ganske harry, men den varianten hørtes ganske morsom ut😄 Anonymous poster hash: 87f8a...c61
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #22 Skrevet 12. juni 2014 Det er helt knall med bobil! Vi er ekstremsportere, og med en liten bobil kommer vi frem over alt. "Alle" er misunnelige på oss og mener vi er "luksus" som har bobil. (før hadde vi ombygd kassevogn, men har gått opp ett hakk!) Anonymous poster hash: d7214...11f
soleia Skrevet 12. juni 2014 #23 Skrevet 12. juni 2014 Nesj, er vel ikkje harry det, vel? Vi ferierar i campingvogn, men når ungane er større ynskjer me oss ein bubil. Men dei er temmelg dyre, så vert med draumen foreløpig.
prekæs Skrevet 12. juni 2014 #24 Skrevet 12. juni 2014 Harry og harry. Jeg har kjørt oftere Europa på kryss og tvers enn de fleste og når jeg setter opp regnestykke for meg selv, så har jeg kommet til at jeg kan sove ufattelig mye på hotell og leie ufattelig mange ferieboliger de tre ukene jeg har hovedferien min hver sommer, for de pengene en bobil koster. Og tar man med verditap, vedlikehold og ikke minst veiavgifter og forsikringer på bilen utgjør vel muligens også det temmelig store summer. Men det er klart. Man trenger ikke dra fram snusfornuften hver gang man gjør en investering og harry syns jeg ikke det er:)
Cat_Woman Skrevet 12. juni 2014 #25 Skrevet 12. juni 2014 Synes ærlig talt det er dødsharry, samme med campingvogn og (ikke minst) buss :-D Men hver sin smak, og jeg tror jo ikke noe vondt om deg selv om jeg synes du er harry...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå