Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Etter å ha tatt et karbad, blir jeg noen ganger fryktelig kvalm. Det skal sies at jeg er gravid, men nærmer meg slutten av svangerskapet og har ikke hatt noe særlig kvalme tidligere. Noen som har opplevd det samme? Evt noen som kan tenke seg hvorfor dette skjer? Anonymous poster hash: 9d2b1...a02
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Ikke bra for kroppen din. Anbefales ikke på slutten pga varme. (husker ikke eksakt, men mente det var pga det). Anonymous poster hash: 3efa7...f66
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Jeg ble kvalm og brakk meg hver gang jeg dusjet da jeg var gravid.. var noe med vannet.. skjedde også hvis det regnet.. Har ikke hørt noe om at det er farlig å bade, bare at man ikke skal bade i boblebad. Anonymous poster hash: b0297...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå