Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Var på sommerfest i bhg i dag og der hadde de loddsalg. Når de startet premieutdelingen så var det en familie som vant 4 premier bla de 3 største premiene men de fikk ikke den siste fordi da hadde de allerede hadde vunnet 2 store premier på rad. Moren i denne familien som vant sitter i fau og hadde skaffet alle disse gavene , men det var faren som som hadde kjøpt loddene og som vant disse premiene. Hva syns dere om at de ikke fikk den siste premien? Anonymous poster hash: c7763...135
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Helt greit, og de burde jo stått over av seg selv. Anonymous poster hash: a9b6d...4f3
☆☆☆ Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Synes det var merkelig. Ville nok sjølv bedt dei trekke på nytt etter å ha vunne så mykje frå før, men at dei blir tvungne til å gi avkall på noko dei vant på ærlig vis blir berre for dumt. Og det sender eit merkelig signal til barna.
Guttaboys Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Loddsalg er loddsalg. Vinneren er vinneren. Ferdig.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Loddsalg er loddsalg. Vinneren er vinneren. Ferdig. Enig med denne! Hvis de selv eventuelt hadde sagt at de ønsket at det skulle trekkes en ny vinner hadde det vært noe annet. Anonymous poster hash: c97a3...48d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Helt greit, og de burde jo stått over av seg selv. Anonymous poster hash: a9b6d...4f3 Hvorfor det? Anonymous poster hash: c7763...135
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Helt greit, og de burde jo stått over av seg selv. Anonymous poster hash: a9b6d...4f3 Hvorfor det? Anonymous poster hash: c7763...135 Ja det lurer jeg også på. Barna syns jo det er kjempe gøy med lodd og gevinst. Hvorfor skal barna straffes for at mor er med i Fau? Anonymous poster hash: bb0ee...6e9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Fau? Vinneren er vinneren og burde selvfølgelig få premiene sine Anonymous poster hash: 5c5c5...48b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Snakk om å lage verdensproblemer! Anonymous poster hash: bb88a...8c9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Selvfølgelig burde vinneren få premien de vant, for ellers trenger de ikke bruke penger på lodd. Det er sykt mange mener at barna til de som er med i FAU skal måtte gi fra seg premier de vinner. Anonymous poster hash: b9433...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå