Gå til innhold

De fikk ikke premien de vant..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sommerfest i bhg i dag og der hadde de loddsalg.

 

Når de startet premieutdelingen så var det en familie som vant 4 premier bla de 3 største premiene men de fikk ikke den siste fordi da hadde de allerede hadde vunnet 2 store premier på rad.

 

Moren i denne familien som vant sitter i fau og hadde skaffet alle disse gavene , men det var faren som som hadde kjøpt loddene og som vant disse premiene.

 

Hva syns dere om at de ikke fikk den siste premien? Anonymous poster hash: c7763...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit, og de burde jo stått over av seg selv.

 

Anonymous poster hash: a9b6d...4f3

Skrevet

Synes det var merkelig. Ville nok sjølv bedt dei trekke på nytt etter å ha vunne så mykje frå før, men at dei blir tvungne til å gi avkall på noko dei vant på ærlig vis blir berre for dumt. Og det sender eit merkelig signal til barna.

Skrevet

Loddsalg er loddsalg. Vinneren er vinneren. Ferdig.

Skrevet

Loddsalg er loddsalg. Vinneren er vinneren. Ferdig.

Enig med denne!

Hvis de selv eventuelt hadde sagt at de ønsket at det skulle trekkes en ny vinner hadde det vært noe annet.

 

Anonymous poster hash: c97a3...48d

Skrevet

Helt greit, og de burde jo stått over av seg selv.

 

Anonymous poster hash: a9b6d...4f3

Hvorfor det?

 

Anonymous poster hash: c7763...135

Skrevet

 

 

Helt greit, og de burde jo stått over av seg selv.

 

Anonymous poster hash: a9b6d...4f3

Hvorfor det?

 

Anonymous poster hash: c7763...135

Ja det lurer jeg også på.

Barna syns jo det er kjempe gøy med lodd og gevinst. Hvorfor skal barna straffes for at mor er med i Fau?

 

Anonymous poster hash: bb0ee...6e9

Skrevet

Fau?

Vinneren er vinneren og burde selvfølgelig få premiene sine

 

Anonymous poster hash: 5c5c5...48b

Skrevet

Snakk om å lage verdensproblemer!

 

Anonymous poster hash: bb88a...8c9

Skrevet

Selvfølgelig burde vinneren få premien de vant, for ellers trenger de ikke bruke penger på lodd.

 

Det er sykt mange mener at barna til de som er med i FAU skal måtte gi fra seg premier de vinner.

 

Anonymous poster hash: b9433...8f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...