Gå til innhold

Barn og mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg føler meg som en skikkelig kjip mor som ikke har kjøpt mobiltelefon til eldstemann... Han er snart ferdig i 3.klasse, og er blant de få av kameratene som ikke har telefon. Han har foreløpig ikke etterspurt dette selv, men synes telefonene til kompisene er kule, men mistenker at det er spillene som er mest spennende ;)

Hvor gamle har deres barn vært når de har fått egen mobiltelefon? Vurderer at han skal få over sommeren, og da med kontankort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge var rundt 8 år gamle. De er nå 8 og 10 år gamle, og ingen av dem bryr seg om venners mobiler. Pr idag har ikke 10- åringen her en fungerende mobil. De fikk mobiler fordi de er mye alene hjemme. Da vil jeg kunne få tak i dem.

Skrevet

Vår eldste var elleve...

Tror nr. 2 får litt før :wink:

Anonymous poster hash: 416e4...071
Skrevet

Grunnen til at jeg vurderer det er for å få tak i han når han er ute. Det er litt langt å gå til noen av vennene, så det kan være greit å ha mulighet til å nå han på telefonen. Hjemme har vi hustelefon, så det er derfor jeg ikke har kjøpt enda. Ser også at vennene hans bruker telefonen mest til spilling, og ikke for å ringe med ;)

Skrevet

Her fikk de hver sin iPhone for 3 mnd siden. De er 5 og 7 år gamle. De bruker de kun til å spille spill på. :)

Anonymous poster hash: 450ef...553

Skrevet

Jeg tenkte at han kunne overta min gamle iPhone, så kan jeg kjøpe meg ny :D Dette er et brukergrensesnitt han kjenner fra iPaden, så da blir det ikke så mye nytt å sette seg inn i. Tenker uansett å vente til over sommeren, så får vi se hva han sier selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...