Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Fødte for 5 mnd siden. Fullammer, men har så vidt begynt med fast føde. Den siste uka har jeg fått noen heftige svimmelhetsanfall. Helt umotiverte, kommer selv når jeg ligger stille i senga. Dette høres jo ut som lav blodprosent? Hvorfor får jeg plutselig det? Amminga? Hadde hb på 14 på 6 ukers kontrollen. Anonymous poster hash: 32072...320
Koneogkone+2jenter Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Hb skal ikke synke av amming, lav HB er et tegn på tap av blod et sted. Kan vel heller være lite væske i varmen?
Surogvanskelig Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Kan ikke få det til å stemme med lite væske heller. Jeg drikker mye... Går rundt med vannflaske og den fylles opp og tømmes. Men virker som jeg har litt vann i kroppen. Får ikke av ringen. HI
Koneogkone+2jenter Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Kan ikke få det til å stemme med lite væske heller. Jeg drikker mye... Går rundt med vannflaske og den fylles opp og tømmes. Men virker som jeg har litt vann i kroppen. Får ikke av ringen. HI Hmm, ikke godt å si. Kanskje lurt å ta en tur til legen å måle hb da, den kan jo være lav selv om det ikke er pga amming.Har jo vært veldig varmt ( her jeg bor ihvertfall) siste tiden, så kan vel spille inn det også, man kan jo bli litt hoven i kroppen av det. Merker at frøkna vår, også 5 mnd, er mer tørst nå pga varmen og da må jo jeg og fylle på mer, ikke alltid jeg husker det Endret 12. juni 2014 av Koneogkone+2jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå