Gå til innhold

Vogntips trengs!


lykkeliiten

Anbefalte innlegg

Har kjøpt Crescent Comfort vogn, den er kjempe fin, praktisk og grei. Men den er jo så utrolig stor når den legges sammen..

 

Har dere noen tips og erfaring med  vogner som tar litt mindre plass når dem er sammenlagt?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært i butikk enda, men har sett på crescent classic kombivogn på nettet..synes den ser veldig praktisk ut, men kanskje litt lav? Prisen er i allefall overkommelig! :)

Vognene med mindre hjul tar kanskje mindre plass enn de med større hjul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du en type trille da som du kan ha i tillegg, eller mener du å selge den du har å kjøpe en mindre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å selge den jeg har :) typisk at vi hadde ett skikkelig bomkjøp, ved første kjøpet vårt. Hehe

 

Har sett på en emmaljunga nitro , å tror nå det blir en sånn en ..

Tips om denne ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker å selge den jeg har :) typisk at vi hadde ett skikkelig bomkjøp, ved første kjøpet vårt. Hehe

Har sett på en emmaljunga nitro , å tror nå det blir en sånn en ..

Tips om denne ? :)

 

Ahaa, ikke uvanlig at første vognen er et bomkjøp. Folk setter seg som regel ikke godt nok inn det først, kjøper bare første og beste -sånt blir det bomkjøp av ;)

 

Nitro er en super vogn, smal, lett å manuvrere og god å trille på tross av små hjul foran. Men den blir ikke så liten sammenlagt da, hvis det var det du var ute etter?

 

Her er det mange gode tips om vogner, blant annet Nitro:

 

http://www.barnvagnsblogg.com/recension-av-emmaljunga-nitro/

 

 

 

Brio go, baby jogger city versa og bugaboo cameleon er tips til vogner som er mindre sammenlagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du du. Crescent vogn, Lykkeliten? :) kunne tenkt med å se på de selv..

Kjøpte den av ei bekjent som hadde brukt den i noen få mnd. 

Leste mye om den å den virket knall bra, den er jo også knall bra , men den ble for stor sammenlagt i den bilen vi kjører mest :)  Får jeg ikke solgt den så kan det bli en vogn som står hos Mamma eller noe, alltid kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...