Gå til innhold

Ikke lov å være anonym på anonymforum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du din lille surpomp ;)

Forandring fryder! Du er like anonym om du bruker nick eller ei.

Anonymous poster hash: 55f60...113

Skrevet

Teite kommentarer skulle ikke vært lov, men hadde aldri betalt for å unngå de.

Men er flink til å overse de allikevel da ;)

Ikke lest linken , bare forstod det sånn du skrev :)

Skrevet

Du din lille surpomp ;)

Forandring fryder! Du er like anonym om du bruker nick eller ei.

Nei, det er jeg ikke.

For det første har jeg kjent igjen flere her inne fordi jeg har lest mane inlegg av samme nick og for det andre finnes det metoder å bryte anonymiteten på. Det er mye enklere å hace et nick enn en anonym, selv om det også er mulig.

Anonymous poster hash: 55a86...d16

Skrevet

Enig med deg hi

Idiotisk

Spørs hvor lenge jeg gidder å være her da

Anonymous poster hash: 469ab...418

Skrevet

Enig med deg hi

Idiotisk

Hver gang det er forandringer truer hønsa med å forlate forumet, hehe..

Anonymous poster hash: c4da4...a59

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Enig med deg hi

Idiotisk

Altså, høns eller ikke høns, men å BETALE for å slippe anonyme svar på anonymforum... hva er poenget? Det finnes mange andre underforum på DiB som man kan bruke, der det ikke er lov å skrive anonym. Hva er cluet med den nye ordningen?

Skrevet

Jeg høns? Hihi den var ny :P

Skrevet

Kommer ikke til å gidde å betale for verken å nekte eller å ha anonyme svar i tråder jeg starter eller skriver i. Skriver alltid med nick, er ikke så aktiv, så for meg ville det være bortkasta penge.

Hva andre velger får bli opp til dem.

Skrevet

Jeg vil nok heller ikke betale for det, men tanken tiltaler meg. Særlig hvis jeg skulle fått behov for å ta opp noe som var viktig for meg, hadde det vært deilig å slippe enkelte anonyme som kun skriver for å lage bråk eller for å få øst ut av seg litt frustrasjon.

Skrevet

Bare å la være å svare i tråder der du ikke kan være anonym. Hva er egentlig problemet?

Anonymous poster hash: 8b802...19f
Skrevet

Enig med deg hi

Idiotisk

Så har også trafikken her inne sunket markant de siste 4 årene. Går du en del år tilbake hadde forumet mange fler medlemmer pålogget.

Skrevet

Huff, så ubeskrivelig idiotisk.

Skrevet

Synes det er bra. Bare det at folk har begynt å TRUE med å forlate stedet gjør det fantastisk. :-)

Buuuuhuuu denne festen er kjedelig, blir det ikke som jeg vil så drar jeg hjem.

På tide å bli voksen kanskje!

Anonymous poster hash: 25829...4da

Skrevet

Synes det er bra. Bare det at folk har begynt å TRUE med å forlate stedet gjør det fantastisk. :-)

Buuuuhuuu denne festen er kjedelig, blir det ikke som jeg vil så drar jeg hjem.

På tide å bli voksen kanskje!

Anonymous poster hash: 25829...4da

Vi kan gjøre flere ting.

Vi kan tilpasse oss og gjøre siden mer slik vi ønsker dem, for eksempel ved å opprette ekstratråder om samme tema som kan besvares anonymt.

Vi kan faktisk slutte å bruke siden.

Vi kan lage oss flere kontoer og ha et nick til slik bruk

+ sikkert flere andre tilpassninger.

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg skjønner ikke greia med anonym/nick. Jeg er jo like anonym selv om jeg svarer med nick. Ingen vet hvem som gjemmer seg bak nicket. Hvem har f.eks sagt at jeg heter Julia og er født i 1984? Det er bare et nick, altså diktet opp

Skrevet

Hv synes dere om at man skal kunne betale for at ingen skal kunne svare anonymt på inleggene dine?

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144148220-her-er-sniktitt-på-hva-som-kommer-neste-uke/

Personlig synes jeg det er helt på tryne. Hvis man ikke ønsker anonyme svar kan man bruke skravlesiden.

Haha, ja så tåpelig. Det er vel svar man ønsker.

Og dette er et anonymforum.

Den eneste forskjellen blir vel da at enkelte da får muligheten til å henge ut nick i enda større grad eller, eller gis muligheten til å sende trakasserende PM'er hvis de har blitt fornærmet. Dårlig ide.

Anonymous poster hash: a035c...147

Skrevet

Enig med deg hi

Idiotisk

Altså, høns eller ikke høns, men å BETALE for å slippe anonyme svar på anonymforum... hva er poenget? Det finnes mange andre underforum på DiB som man kan bruke, der det ikke er lov å skrive anonym. Hva er cluet med den nye ordningen?

Penger, penger, penger, tenker jeg....

Anonymous poster hash: a035c...147

Skrevet

Hvorfor i alle dager fokuserer dere kun på den ene lille biten ved dette? Det er vel sjelden at noen kommer til å benytte seg av dette, sannsynligvis kun i spesielle tilfeller.

Fokuser hele på at det nå er mulig å opprette lukkede grupper. Det synes jeg er en kul ting, fordi da har man muligheten til å være i grupper med de menneskene man har noe til felles med eller liker å diskutere med. Uten at andre smugtitter. Jeg kommer garantert til å prøve dette i en mnd. 1kr er ingenting, og liker jeg det ikke fornyer jeg det ikke.

Skrevet

Jeg skjønner ikke greia med anonym/nick. Jeg er jo like anonym selv om jeg svarer med nick. Ingen vet hvem som gjemmer seg bak nicket. Hvem har f.eks sagt at jeg heter Julia og er født i 1984? Det er bare et nick, altså diktet opp

Har du ikke fått med deg at flere brukere  har fått trusselbrev av andre brukere her inne?

Anonymous poster hash: ee7b4...4fe

Skrevet

Jeg vil nok heller ikke betale for det, men tanken tiltaler meg. Særlig hvis jeg skulle fått behov for å ta opp noe som var viktig for meg, hadde det vært deilig å slippe enkelte anonyme som kun skriver for å lage bråk eller for å få øst ut av seg litt frustrasjon.

Men da får du heller ikke svar fra sånne som meg. Jeg foretrekker å være anonym. Jeg svarer aldri frekt eller nedlatende, går sjelden i diskusjon med noen, men svarer hvis jeg føler jeg kan ha noe relevant å komme med.

Dessverre får du heller ikke ordentlige svar fra meg eller andre som meg dersom anonymvalget forsvinner.

Anonymous poster hash: 9458e...20d

Skrevet

Jeg har alltid valgt å svare anonymt selv der det egentlig ikke er behov for det.

Delvis fordi jeg kjenner noen her inne og sikkert flere jeg ikke vet om er her inne som kan gjenkjenne meg.

Delvis fordi jeg vet det finnes noen rundt om som har så lite å gjøre at de sitter på slike forum og velger seg ut en eller annen bruker og samler så mye info i håp om å kunne bruke det mot denne personen senere.

Har vært noen tilfeller av det her i løpet av årene.

Folk må gjerne registrere seg mot anonyme svar i tråden sin men da vil det bli slik at jeg og en del andre som ikke er troll men ønsker å ikke bruke nick ikke svarer på disse trådene selv om vi kan hende sitter på hjelpsomme svar på samme måte som vi velger å la være å gjøre det på skravlesiden eller andre sider her inne hvor anonym ikke kan brukes. Derfor må jeg si at det hele virker som å betale for noe helt ubrukelig akkurat når det gjelder dette.

Å lage grupper kan sikkert være fint for de som ønsker det. Selv føler jeg ikke noe behov for dette ihvertfall ikke når de ønsker betalt for å gjøre det.

Selv om prisen ikke er den høyeste bare ser jeg ikke behovet for disse funksjonene.

Men for all del kan hende de er til glede for noen.

Anonymous poster hash: 98c8b...5d5
Skrevet

Jeg ville heller tro at du har lest litt mer enn de fleste enn at du har brukt ditt eget navn.

Skrevet

Hvorfor i alle dager fokuserer dere kun på den ene lille biten ved dette? Det er vel sjelden at noen kommer til å benytte seg av dette, sannsynligvis kun i spesielle tilfeller.

Fokuser hele på at det nå er mulig å opprette lukkede grupper. Det synes jeg er en kul ting, fordi da har man muligheten til å være i grupper med de menneskene man har noe til felles med eller liker å diskutere med. Uten at andre smugtitter. Jeg kommer garantert til å prøve dette i en mnd. 1kr er ingenting, og liker jeg det ikke fornyer jeg det ikke.

Så utestenging er kult altså?

Anonymous poster hash: 0f5d3...057

Skrevet

Jeg ville heller tro at du har lest litt mer enn de fleste enn at du har brukt ditt eget navn.

det er flere her som har skrevet det samme her inne som de her skrevet på offentlige sider på fb, det er faktisk ikke så vanskelig og sette sammen 2 og 2. jeg vet ihvertfall hvem mange av de nickene her inne er

Anonymous poster hash: 924aa...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...