Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Er 35 år, fikk plutselig en vond hoven kul i brystet for 2 uker siden, feber og ble veldig dårlig. Gått på antibiotika i 10 dager, det er mindre hovent men fortsatt vondt/ømt. Legen ringte sykehuset og de sa det ikke var så uvanlig, men jeg bekymrer meg sånn...kan det være kreft? Andre som har opplevd lignende? Ble dere sendt til manmografi? Anonymous poster hash: 13c5c...f35
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Det er fullt mulig å få brystbetennelse uten å amme. Anonymous poster hash: 1a4a5...b8d
Gjest Antarctica Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Har en kul i den ene akkurat nå. Var hos lege i går, hun henviste til mammografi, ultralyd og biopsi. Men hun sa at siden jeg er under 50 og har null arvelig belastning så er jeg ikke i faresonen. Og hun sa at kuler som gjør vondt som regel ikke er kreft for kreftceller har ikke nerver.
Papegøyeblomst Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Jeg fikk en sånn svær kul som vokste og vokste, ble på str med en clementin inni ene brystet før jeg dro til legen. Jeg ble satt på antibiotika, og sendt til biopsi/ultralyd et par dager etter. Det viste seg at det var en stor abcess, som jeg måtte tømme. De fikk ut 15 ml med tykk, grønn verk, ikke smertefritt akkurat. Etter tømming og antibiotika var jeg helt fin. Dette var lenge før jeg fikk barn, og de på sykehuset var overrasket over at jeg fikk en sånn betennelse uten sammenheng med amming, det var visst veldig uvanlig. Få sjekket det raskt!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Takk for svar alle sammen, får bestille time til mammografi! Anonymous poster hash: 13c5c...f35
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Jeg hadde brystbetennelde før jeg fikk barn. Det er fullt mulig:-) Anonymous poster hash: 972a8...996
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Siste anonym, kan jeg spørre deg hvor lang tid det tok før smertene og "kulen" ble borte? Anonymous poster hash: 13c5c...f35
Mariette 56 Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Siste anonym, kan jeg spørre deg hvor lang tid det tok før smertene og "kulen" ble borte? Anonymous poster hash: 13c5c...f35 Les svarene og spesielt de siste som står under madame Mimosa.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Siste anonym, kan jeg spørre deg hvor lang tid det tok før smertene og "kulen" ble borte? Anonymous poster hash: 13c5c...f35 Les svarene og spesielt de siste som står under madame Mimosa. Hvorfor svarer du på dette innlegget nå? Anonymous poster hash: 13c5c...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå