Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Skjønner hun ikke at med det treningsregimet hun kjører, amming, jobb ect, at kroppen får nok! Nå er det spysyken hun har (så sant hun ikke er gravid igjen da)! Syntes hun driver rovdrift på seg selv, bare synd hun ikke setter egne grenser :-( Anonymous poster hash: f9e1f...b3d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Er hun så mye syk, da? Anonymous poster hash: 07c28...76c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Ja, det er vel bare et halvt år siden sist. Jammen er hun ofte syk, altså!!! Du skulle ikke få deg litt mer innhold i ditt eget liv da? Så slipper du å plages med andres valg. Anonymous poster hash: 80056...2a6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Har vært syk siden påske jeg, selv om jeg er feit og ikke trener Anonymous poster hash: d8662...59c
Nodisc Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Ååh, spar meg! Spysjuka pga kosthold og trening? Ka med alle andre som får spysjuka da? Ka vi skal du sei om dei?
Jenny251210 Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Alt den dama skal få pes for. Kanskje hun er matforgiftet?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Stakkar, er ikke hun på ferie i utlandet nå da, på cruise? Kjedelig å bli dårlig i magen på ferie... Jeg er forresten oftere syk enn henne, og jeg er småfeit og trener ikke Anonymous poster hash: 2b6ff...729
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Skjønner hun ikke at med det treningsregimet hun kjører, amming, jobb ect, at kroppen får nok! Nå er det spysyken hun har (så sant hun ikke er gravid igjen da)! Syntes hun driver rovdrift på seg selv, bare synd hun ikke setter egne grenser :-( Anonymous poster hash: f9e1f...b3d Skjønner hun ikke at med det treningsregimet hun kjører, amming, jobb ect, at kroppen får nok! Nå er det spysyken hun har (så sant hun ikke er gravid igjen da)! Syntes hun driver rovdrift på seg selv, bare synd hun ikke setter egne grenser :-( Anonymous poster hash: f9e1f...b3d Hvis det stemmer at det var et halvt år siden sist, var ikke det da hun hadde nyrebekkenbetennelse etter fødselen? Og nå altså spysyka. Ingen av disse har særlig med kosthold og trening å gjøre. Spysyke er jo veldig smittsom, og om det stemmer som noen skriver over her at hun er på cruise, så er det jo en kjent sak at folk "ofte" blir matforgiftet på cruise. På tide å gjøre noe positivt med eget liv, HI, i steden for å prøve å rakke ned på en annens liv! Ta heller tak i det du er misfornøyd med i eget liv, for noe er det tydeligvis, ellers hadde du ikke hatt behov for å starte en slik tråd.. Anonymous poster hash: 07c28...76c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Skjønner hun ikke at med det treningsregimet hun kjører, amming, jobb ect, at kroppen får nok! Nå er det spysyken hun har (så sant hun ikke er gravid igjen da)! Syntes hun driver rovdrift på seg selv, bare synd hun ikke setter egne grenser :-( Anonymous poster hash: f9e1f...b3d Hun ammer da ikke. Anonymous poster hash: 49253...467
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Skjønner hun ikke at med det treningsregimet hun kjører, amming, jobb ect, at kroppen får nok! Nå er det spysyken hun har (så sant hun ikke er gravid igjen da)! Syntes hun driver rovdrift på seg selv, bare synd hun ikke setter egne grenser :-( Anonymous poster hash: f9e1f...b3d Er du ikke riktig god? Nyrebekkenbetennelse for 6 md siden og så omgangssyke nå?? Hva i alle dager er unormalt med det, det kunne ha skjedd med hvem som helst. Anonymous poster hash: 168b1...6ff
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Skjønner hun ikke at med det treningsregimet hun kjører, amming, jobb ect, at kroppen får nok! Nå er det spysyken hun har (så sant hun ikke er gravid igjen da)! Syntes hun driver rovdrift på seg selv, bare synd hun ikke setter egne grenser :-( Anonymous poster hash: f9e1f...b3d Hun ammer da ikke. Anonymous poster hash: 49253...467 Joda, jeg har sett henne, jeg... Anonymous poster hash: 3b765...48a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 Alt den dama skal få pes for. Kanskje hun er matforgiftet? Hahaha, ehhh, du dama må j o SPISE mat før hun blir matforgifta,.... Anonymous poster hash: fa7a8...c7b
MissMagica Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 Så kjedelig for henne da! Håper hun fort blir frisk
sug lut Skrevet 12. juni 2014 #15 Skrevet 12. juni 2014 Og god bedring til henne. Det er kjipt å være syk.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 Hvordan vet du at hun er syk? Gikk inn på bloggen hennes og det står ikke noe der. Anonymous poster hash: 80023...72f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Facebook... Anonymous poster hash: f1b08...4ac
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Hver gang noen lager tråder om fotballfrua så går jeg inn på bloggen hennes. Egentlig et genialt markedsføringstriks at noen starter sånne "eder og galle" tråder om henne Liker den dama jeg og ja; god bedring til henne Anonymous poster hash: 9bdb1...3c9
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 Det er ikkeså veldig lenge siden hun skrev at hun var i elendig form med forkjølelse, tett hals og hode! Anonymous poster hash: f9e1f...b3d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 Tror ingenting på at hun ammer... Skal være vekke fra barnet sitt i 12 timer og liksom sitte å pumpe seg midt i en tv-innspilling... Ute hver helg å drikker noen glass vin, og ungen våkner aldri noen gang ute blandt folk? Nei. Det tror jeg ikke på. At hun delammer muligens, men bare pupp? Nei. Har selv ammet fire barn, og i min verden fungerte ikke ammingen sånn gitt. Men mulig jeg tar feil. Uansett, blir folk av mme barn også null stress det. Anonymous poster hash: 82143...01b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #21 Skrevet 12. juni 2014 Haha,bra skrevet. Må le litt av hvordan hun framstiller livet med baby i hus Anonymous poster hash: f1b08...4ac
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #22 Skrevet 12. juni 2014 Syntes hun driver rovdrift på seg selv, Tull, det er slike som deg som driver rovdrift med slike stalking- og kjerringaktige innlegg! Anonymous poster hash: b7cdf...b91
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #23 Skrevet 12. juni 2014 Syntes hun driver rovdrift på seg selv, Tull, det er slike som deg som driver rovdrift med slike stalking- og kjerringaktige innlegg! Anonymous poster hash: b7cdf...b91 Hahaha,jaaaada!!! Anonymous poster hash: f9e1f...b3d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #24 Skrevet 12. juni 2014 Tror ingenting på at hun ammer... Skal være vekke fra barnet sitt i 12 timer og liksom sitte å pumpe seg midt i en tv-innspilling... Ute hver helg å drikker noen glass vin, og ungen våkner aldri noen gang ute blandt folk? Nei. Det tror jeg ikke på. At hun delammer muligens, men bare pupp? Nei. Har selv ammet fire barn, og i min verden fungerte ikke ammingen sånn gitt. Men mulig jeg tar feil. Uansett, blir folk av mme barn også null stress det. Anonymous poster hash: 82143...01b Med min første kunne jeg fint gjort alt det samtidig som jeg fullammet. Med nr.2 er det umulig... Anonymous poster hash: 23077...997
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #25 Skrevet 12. juni 2014 Tror ingenting på at hun ammer... Skal være vekke fra barnet sitt i 12 timer og liksom sitte å pumpe seg midt i en tv-innspilling... Ute hver helg å drikker noen glass vin, og ungen våkner aldri noen gang ute blandt folk? Nei. Det tror jeg ikke på. At hun delammer muligens, men bare pupp? Nei. Har selv ammet fire barn, og i min verden fungerte ikke ammingen sånn gitt. Men mulig jeg tar feil. Uansett, blir folk av mme barn også null stress det. Anonymous poster hash: 82143...01b Hun fullammer jo ikke lenger, babyen er jo over 6 mnd. Hun sier at hun fullammet og at hun bare gir mm nå. Hvem er du til å så tvil om det? Selv om du hadde problemer med å pumpe trenger ikke hun å ha det? Jeg var borte i 4 dager fra baby og hadde melk både før og etter jeg var borte. Null problem. Eller tror du jeg lyger også? Har du generelt problemer med å skjønne at andre har andre erfaringer enn deg eller er det bare med Fotballfruen du beskylder for løgn? Anonymous poster hash: 80056...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå