Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har gifteringene fra mine besteforeldre, og har lyst å bruke dem om igjen til eget ekteskap. Men hva er dyrest? Smelte dem om, og få dem gravert på nytt? Eller kjøpe helt nye? Noen som har noen erfaring? Anonymous poster hash: 97669...fda
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Mener du smelte om helt, eller bare forandre størrelse? Hvis det kun er snakk om å forandre størrelse koster det mellom 450 og 650 per ring, avhengig av hvor mange størrelser det er snakk om. Dette er inkludert oppussing, så de blir gode som nye. Maskingravering ligger på ca 250 per ring, dyrere med håndgravering. Skal du smelte dem om helt og forandre design er det dyrere. Anonymous poster hash: b701f...a65
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Mener du smelte om helt, eller bare forandre størrelse? Hvis det kun er snakk om å forandre størrelse koster det mellom 450 og 650 per ring, avhengig av hvor mange størrelser det er snakk om. Dette er inkludert oppussing, så de blir gode som nye. Maskingravering ligger på ca 250 per ring, dyrere med håndgravering. Skal du smelte dem om helt og forandre design er det dyrere. Anonymous poster hash: b701f...a65 Ja jeg mente vel egentlig bare forandre størrelse og "pusse dem" opp litt Så da blir det jo rimeligere enn nye ringer? Så bra! Vil jo helst bruke dem Anonymous poster hash: 97669...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå