Maleficent Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Håndverkere i alle former og farger (tøff er nå karen i 50 åra i rosa arbeidsbukser). - mureren som pigger opp badet til naboen. - snekkeren som er forelsket i spikerpistolen sin. - leca-bilen som har parkert utenfor og idiotene som tuter fordi de nå må rygge og kjøre rundt. - dusten som ikke klarer å bære ting uten å smelle borti alt som er. - ting som ikke virker. - dumsnille mennesker som mer enn gjerne gjør andres jobb fordi de selv ikke er kompetente. For det går absolutt ikke utover familen som sitter å venter og må gjøre ting alene. - mødre som favoriserer den ene ungen og barnebarn og gir totalt faan i den andre og dens barn. - sneversynte førskolepedagoger som ikke er der for ungene men lønna (og den er vel ikke noe å skryte av). - ting som ikke virker som de skal. -planker, skruer og bygge-prosjekt. - naboer som tror at visne granbusker ikke søpler til balkongen under. - rot og rotehuer. - lego, jeg hater å tråkke på lego. - bleike legger som ikke skjønner at når jeg steker de i sola så skal de ikke forbli melkehvite. - mail som føkker opp. - telefonkø. - ting som tar tid. Og nederst på listen men det største hatet! - konebankere!! Gi meg et balltre og ti minutter (synker desverre til deres nivå, men faan de fortjener en omgang eller ti).
☆☆☆ Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Hatet i dag: Regn. Mykje av det. Kjem ikkje på så mykje meir, faktisk. Ikkje spesielt elsk heller.
sug lut Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Symp for alt hatet her over, jeg bedriver nok elsk i dag også: Spi-hi-hiser lunsj mens jeg dibber, midtøstenlefsebrød med vietnamesisk chihihihilisaus og tomater og crabsti-hi-hicks (litt sterkt, ja) Fire shortser (hadde ingen) som er helt perfekte - nesten så jeg ikke tror det selv Samla inn nok bøker til sommerferien (hvis man tar med i beregninga at jeg alltids kjøper noe underveis også) Bløøøøøt-bh! Å, bløteste fineste bh, spilefri og slett ikke estetikk-fremmende, men nå er det ingen som skal se meg heller og gud så deilig! (Lindex, om noen har lyster) Hatt fin kjole i dag også Endret 12. juni 2014 av sug lut
*Miss Marple* Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 I dag er det en litt nøytral dag her. Mini og jeg har tilbragt hele formiddagen inne. Det tror jeg nesten ikke har skjedd i hele hennes toårige liv, bortsett fra da hun hadde spysyken. Det var faktisk litt deilig. Vi har sett på tv, lekt, ryddet, vasket klær, spist fruktlunsj og rett og slett bare chilla som tenåringen sier. Alt vel helt til siste halvtime før dupp. Da var hun trøtt og lei, dermed ble det en god ide å krype opp på spisebordet og knuse glasskålen hvor alle blomstene hun plukket til meg i går låg (dvs rev hodet av fine blomsten som jeg fikk av mamma'n min) så nå har jeg tørket opp vann iblandet glasskår - en risky affære som heldigvis gikk bra. Nå sover hun, jeg dibber og drikker brus - egentlig helt greit! En liten elsk er at jeg har bestilt Londontur igjen. Jeg elskerelskerelsker den byen. Og så har jeg bestilt Tomssko på ebay til en latterlig lav pris. Er de ekte er det superelsk og er de fake er det bare litt dumt.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Hat: Menn over 60, som aldri har vært hjemme med sine egne barn, som av uviss grunn skal belære meg/fnyse av mine erfaringer med tidligere kolikkbarn og stille spørsmålstegn ved det jeg har opplevd. Mann som har litt lett for å glemme hva det faktisk tar av energi å planlegge/holde orden på/forberede allskens aktiviteter vi som familie er involvert i. Det være seg bursdager, både organiserte og uorganiserte fritidsaktiviteter, handling av mat og alt ellers vi til vanlig bedriver. Jeg vil ha husmorferie!!! Elsk: Sol, medvind og sterkere bein etter mye sykling. Plutselig fått på meg bukse som til vanlig sitter som et pølseskinn og derfor aldri er i bruk.
amandine Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Har du en link Marple? Trenger noe å gjøre mens jeg HATER håndverkeren som skulle være her mellom 10 og 12. Så da venter man jo. Og får melding kl 11.50 om at han er 30 minutter forsinket. Jeg sier jeg drar og handler og møter ham her kl 12.30 . Her var jeg i god tid, men idioten har jeg ikke sett snurten av. Endret 12. juni 2014 av amandine
Iiiiik Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Jeg kan by på hat på samme nivå som konebankeren: - foreldre som skader barna sine så forferdelig, både gjennom det de sier og det de gjør - et offentlig system som ikke klarer å beskytte barna og som fortsetter å ødelegge Av det mer prosaiske slaget: - Canal Digital-typer som ljuger glatt på telefonen for å slippe unna den sure kunden og som lover ting de vet de ikke kan innfri - uregelmessig tilstrøm av vann hjemme - det er noe dritt å skylle ut balsam i en stråle som er mindre enn den som kommer i toalettet på morgenen - folk som ikke lærer ungene sine at det å være en del av et lag betyr at man må stille opp på kamp selv om det regner, selv om det er varmt, selv om man er sliten og selv om man helst vil være hjemme Elsk: - sol - snart er det helg! - fineste eldste som drar inn seksere i hopetall og som sier at mamma'n hennes er best i verden og at sekserne skal sikre samme utdannelse som den mamma har - snart er det ferie! - kjolen fra Tulip og Tatamo som fortsatt ser fin ut selv om det har kommet på noen kilo. I hvert fall gjør den det stående foran speilet.
Lakrisogvin Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Hat Host Host Host Hatbar jobboppgave Hat Host Elsk Helg i vente
Superdolly Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Hater: NSB. (Sett inn en rekke banneord som passer for å beskrive NSB og deres sålåkalte kunde"service". Service my ass! @#*$%@#
kattenmedhatten Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Elsk: trent i dag... Leeenge siden sist
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Finnes ikke hat idag her så jeg går rett på elsk: Sol Helg Har fått kvalmestillende av legen og de hjelper. Har spist flere ganger idag Paralgin forte Elsker at jeg i morges tok med mannen på overraskelse tur til Praha. Han ante ingenting om hvor vi skulle før vi gikk inn i flyet fra Frankfurt til Praha. Snart kveld på et rolig hotell litt i utkanten av byen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå