Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg googler og googler men finner ingenting Ønsker fiolinist til bryllup. Både taffelmusikk og under selve vielsen. Oslo / Akershus. Noen som kan hjelpe med tips, råd eller formidling? Takk Anonymous poster hash: 46c36...790
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Hadde samme problemet når vi giftet oss, bare i Trondheim. Ta kontakt med diverse musikkskoler for å finne noen som kan spille, er mitt beste tips I Oslo har du hvertfall Norges musikkhøgskole du kan høre med. Lykke til! Anonymous poster hash: 63ee2...0a5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Ta kontakt med kulturskolen. Nå kommer det jo an på hvilket nivå du ser for deg, men det er veldig mange dyktige ungdomer og også lærere der som spiller fiolin. Ellers kan du kontakte musikkerenes fellesorganisasjon. De har sikkert oversikt over hvor du kan få tak i folk. http://www.musikerorg.no/s.cfm/2/aktuelt/ Anonymous poster hash: 313e5...300
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Jeg googlet litt for deg og fant denne: Nydelig! Kanskje til inspirasjon for deg? Anonymous poster hash: c3bb8...7ab
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Takk. Det var kjempeflott Anonymous poster hash: 46c36...790
Masktor Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Proffesjonell fiolinist i Oslo her Lover mye høyere nivå enn musikkskole-elev og videoen som er postet. Kontakt meg via epost for mer info og referanser,om du er interessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå