Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Har ingen rare "defekter" i ansiktet. Men ansiktet mitt er bare lite flatterende. Ser ut som om jeg har løpt på en vegg. Er helt flat i trynet uten hake i det hele tatt. En liten spiss og stygg nese og små øyne. Tynne lepper og en lang panne. Mørkt, kjedelig og slitt hår. Selv med full "party sminke" ser jeg bare fæl ut. Greier aldri å bli komfortabel med meg selv. Og det er umulig å få opp selvtilliten. Kroppen derimot er jeg sånn passe fornøyd med. Bortsett fra puppa som ser ut som 2 vrengte ullvotter etter amming. Er slank og har lite fett i grunn. Føler at alle rundt meg merker at jeg har dårlig selvtillit og dermed så tiltrekker jeg meg ikke akkurat mange andre.. Sukk, blæ. Måtte bare få det ut. Andre som har det på samme måte? Eller har noen tips til hvordan man kan få opp selvtilliten? Anonymous poster hash: ce3e4...f86
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Er i samme situasjon - fælt ansikt, men alltid hatt fin kropp. Med årene måtte jeg bare innse at jeg ikke hadde råd til plastisk kirurgi og bare måtte akseptere at jeg ser stygt ut på bilder, uansett hvor stilig jeg er sminket. Anonymous poster hash: 16bd8...412
Gjest Antarctica Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Helt motsatt. Syns ansiktet er ganske pent - noen ganger veldig pent. Men kroppen er ikke akkurat noe å henge på juletreet. Heldigvis er ikke utseendet alt!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Helt motsatt. Syns ansiktet er ganske pent - noen ganger veldig pent. Men kroppen er ikke akkurat noe å henge på juletreet. Heldigvis er ikke utseendet alt! Signerer. Jeg har samme inntrykk av meg selv. Kanskje det hjelper hvis jeg slanker meg litt.....
Gjest Antarctica Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Helt motsatt. Syns ansiktet er ganske pent - noen ganger veldig pent. Men kroppen er ikke akkurat noe å henge på juletreet. Heldigvis er ikke utseendet alt! Signerer. Jeg har samme inntrykk av meg selv. Kanskje det hjelper hvis jeg slanker meg litt..... Kanskje 15 kg her i gården, så kunne det begynne å ligne noe...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Helt motsatt. Syns ansiktet er ganske pent - noen ganger veldig pent. Men kroppen er ikke akkurat noe å henge på juletreet. Heldigvis er ikke utseendet alt! Signerer. Jeg har samme inntrykk av meg selv. Kanskje det hjelper hvis jeg slanker meg litt..... Kanskje 15 kg her i gården, så kunne det begynne å ligne noe... Her hadde jeg vært fornøyd med 10 kg. Men jeg orker ikke komme i gang....Har slanket meg så ofte og så lenge at jeg er drittlei! Har ikke lenger guts til å på'an igjen
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har pent ansikt OG pen kropp ! Anonymous poster hash: 5b304...b0f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Prøv å begynne med å fortelle deg selv at du ser bra ut! Jo mer du sier det jo mer tror du det selv! Jeg har en chubby mage, er plaget med hår i ansiktet og fra siden ser det ut som hals og ansikt går i ett! Jeg har lært meg å gjøre noe med det jeg kan (trening, voksing) og resten har jeg bare lært meg og godta. Jeg er som jeg er! Anonymous poster hash: e2dae...5e4
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Har et veldig ordinært ansikt, men har eksem i ansiktet i perioder, da er det sånn at folk stirrer på meg, fordi det ser så fælt ut. Så veier jeg 20 kg for mye. Så om dagen føler jeg meg bare fæl. Men trener og spiser sunt om dagen, og regner med at jo bedre kroppen ser ut, jo bedre vil jeg føle meg og. Jeg har vært singel de siste 6 årene og, de 2 første årene var jeg slank, da følte jeg at jeg kunne få de fleste menn. Fordi jeg er pen nok, så lenge kroppen er slank. Men med en gang jeg blir feit, så er jeg ikke pen nok. Anonymous poster hash: ef713...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå