Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Lurer på hvordan dere opplevde sex for første gang etter fødselen? Jeg hadde sex en mnd etter fødsel, og forventet at det skulle være vondt/ubehagelig. Trodde alt skulle føles anneledes ut, og at ting skulle være veldig vidt nedentil. Til min overraskelse var det akkurat som før. Kanskje føltes det også litt trangere enn det brukte være.. Har jeg fått feil inntrykk av hvordan sex normalt sett føles etter en fødsel? Hva er egentlig normalen her inne? Anonymous poster hash: c9cfa...bb7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Etter første fødsel (10 uker etter) var det vondt, men føltes ikke større ut. Etter andre fødsel (5 uker etter) var det som før. Ikke vondt. Anonymous poster hash: fbd6c...2e8
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Ventet tre uker (på at stingene skulle gro). Det var bedre enn før egentlig. Jeg var mer følsom og virket trangere. Jeg har fått mensen veldig tidlig igjen og har normale slimhinner igjen veldig raskt. Mange sliter jo med at de er tørre.. Anonymous poster hash: 60fa5...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå