Gå til innhold

Kjolebonanza

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg proklamerte her at jeg skulle ha kjole hver dag resten av skoleåret har jeg hatt det. Og ikke nok med det. Jeg har enda ikke hatt samme kjole to ganger. Og for å være ærlig, den siste uka går helt fint uten overlapp den også. Og da har jeg enda ikke brukt skjørt, eller noen av de pene kjolene mine (har nok sikkert 10 av dem også) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hear you, sister - jeg kjører samme løp og kommer godt i mål jeg også :) men det vil ikke si at jeg ikke har lyst på flere kjoler.

Skrevet

Hjelpe meg! Hvor store klesskap har dere???

Skrevet

Kun ett dobbelt (10 trådkurver), men med vinter/sommer utskiftning. 

Skrevet

Dere bor i sørligere strøk dere ja. Sesongutskiftning her betyr bare å finne frem/pakke vekk dunjakka i mai og september.

Skrevet (endret)

Hjelpe meg! Hvor store klesskap har dere???

To doble. Ett med kurver, ett som henger (og derav et halvt i to høyder). Her LEIKER vi ikke :). Og ja, bare sommerklærne framme nå, får akutt ebola ved tanken på ulltøy og mørke farger nå om sommeren.

Endret av sug lut
Skrevet

Dere bor i sørligere strøk dere ja. Sesongutskiftning her betyr bare å finne frem/pakke vekk dunjakka i mai og september.

Haha, husker min søring-mann ikke helt forsto konseptet "sommerjakke" da han kom til trivelige Trøndelag. 

Skrevet

Har kjole i dag, har kun pakket kjoler til Paris :D

Burde sove nå siden flyet går før fugla fiser.... Men drikker vin og lander litt før jeg skal ut å fly. Har vært en hektisk dag fra 06.00-22.00. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...