Gå til innhold

Jeg går ned en kilo om dagen! (?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slanket meg noen uker nå, men ikke turt å veie meg. Jeg er veldig overvektig (40 kilo) og har vært redd for å veie meg...

jeg har lagt om livsstilen totalt, er veldig aktiv hele dagen og har stålkontroll på kalorier inn/ut.

Veide meg for første gang for en uke siden, og har veid meg hver dag siden. Og vekten synker med en kilo hver dag! :o

Hvordan er det mulig? Jeg har hatt samme kosthold og aktivitetsnivå i seks uker nå, og jeg elsker min nye livsstil.

Anonymous poster hash: cf774...85b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig flott. Fortsett med den gode jobben. Flott å høre at du trives med ditt nye liv. Vekten vil stoppe på et eller annet tidspunkt, når du0har litt å ta av mister man gjerne mye i starten :)

Lykke til videre.

Anonymous poster hash: 2bcbb...151

Skrevet

Godt jobba! Stå på videre :D

Anonymous poster hash: 2e389...10e

Skrevet

6 uker er 42 dager. Da er fu vel der du skal være vektmesig nå?

Anonymous poster hash: f85ce...a0f

Skrevet

En kg hver dag er jo helt utrolig. Det sies at det er et underskudd på 7000 kcal som gir 1 kg i vektnedgang.

Lyst til å dele hva du spiser og hvordan du trener/er i aktivitet? Vil gjerne ned en kg om dagen sjæl ;)

Anonymous poster hash: cd9eb...731
Skrevet

Utrolig bra!!! Og jeg som ikkje skjønte hvordan det kunne gå an at jeg gikk ned 1 kg i uka bare ved å endre kosthold og begynne med litt mosjon. Skjønner jo nå at det jeg holder på med er bare barnemat:p

Del gjerne oppskriften! Hva spiser du?

Anonymous poster hash: 82a48...fb5

Skrevet

Tydligvis noen som mister kiloene letter en andre. Jeg trener hardt 1-1,5 timer 2-3 ganger i uka har et veldig strengt kosthold og føler jeg er sulten HELE tiden. Har gått ned 8 kg siden mars. i helgen skeiet jeg litt ut, ikke mye, og plutselig har jeg lagt på meg o,5 kg. Trodde ikke jeg hadde spist 0,5 kg ekstra en gang. Kjenner jeg begynner å miste troen på dette opplegget. Fortsatt her jeg 10 kg for mye.

Anonymous poster hash: 31ef5...1fb
Skrevet

#7, jeg kan heller ikke skeie ut, for da kommer 0.5-1 kg tilbake igjen. Men det er jo vann, ikke fett, så det forsvinner ila noen dager. Jeg synes ikke 8 kg siden mars er lite. Hvor mye veide du i utgangspunktet? Du har nok gått ned mer enn det, bare at du har fått mer muskler.

Anonymous poster hash: 82a48...fb5

Skrevet

Når man går ned så mye pr døgn så er det aller meste av vektnedgangen vann. Men dette er vann som kroppen trenger å miste, og som den nå slipper. Så ta det som et tegn på at det du gjør er riktig for din kropp, HI.

Det som er viktig for deg å huske er at når du er kvitt det overflødige vannet i kroppen så vil du trolig oppleve at vektnedgangen brått "stopper opp" og går mye tregere. Men det er bare at du da begynner å tære bare på fett, og det tar lengre tid. Så når det skjer, så ikke mist motet. Da er det bare å fortsette det gode du har gjort til nå! :)

Selv om det hovedsaklig er vann du mister, så er det en deilig følelse, for kroppen føles mye lettere :)

Bra jobba med å snu livet ditt rundt! :D

Anonymous poster hash: 6086c...40c
Gjest Antarctica
Skrevet

Om tre måneder er hun helt forsvunnet...

Skrevet

6 uker er 42 dager. Da er fu vel der du skal være vektmesig nå?

Anonymous poster hash: f85ce...a0f

Nei, jeg har 40 kilo igjen nå.. Jeg vet ikke hvor mye jeg veide når jeg begynte for seks uker siden, men jeg vet at jeg ikke har gått ned en kilo per dag i 42 dager ;) 

HI

Skrevet

Tydligvis noen som mister kiloene letter en andre. Jeg trener hardt 1-1,5 timer 2-3 ganger i uka har et veldig strengt kosthold og føler jeg er sulten HELE tiden. Har gått ned 8 kg siden mars. i helgen skeiet jeg litt ut, ikke mye, og plutselig har jeg lagt på meg o,5 kg. Trodde ikke jeg hadde spist 0,5 kg ekstra en gang. Kjenner jeg begynner å miste troen på dette opplegget. Fortsatt her jeg 10 kg for mye.

Anonymous poster hash: 31ef5...1fb

Du er flink! Og du har bare 10 kilo for mye, da går det selvfølgelig litt tregere enn meg som har veldig mye mer enn det :)

HI

Skrevet

Har du begynt å miste en kg om dagen nå da eller? Hvor lenge har du veid deg? Siden du sier du tar av 1 kg om dagen?Ingen mennesker kan ta av 1 kg fett om dagen, det er teoretisk umulig😜

Helt i begynnelsen av en slankekur forsvinner det gjerne noen raske kg men det er vann og salter😊

Anonymous poster hash: fb569...cca

Skrevet

Har du begynt å miste en kg om dagen nå da eller? Hvor lenge har du veid deg? Siden du sier du tar av 1 kg om dagen?Ingen mennesker kan ta av 1 kg fett om dagen, det er teoretisk umulig

Helt i begynnelsen av en slankekur forsvinner det gjerne noen raske kg men det er vann og salter

Anonymous poster hash: fb569...cca

For noen tar det lengre tid før de begynner å miste vannet. Det har tydeligvis tatt litt lengre tid for HI enn for noen andre. Nå slipper hun mye  vann og da er det mulig.

Anonymous poster hash: 6086c...40c

Skrevet

Hei HI.

Jeg har nå ca 30 kilo jeg vil av med. kan hende jeg blir fornøyd med 20-25.

Kan du skrive opp hva og hvor mye du spiser og når?

Trenger inspirasjon. er alene mor. Så det er ikke så lett å være aktiv uten for hjemmet. Men prøver litt styrke på gulvet foran tv.

Hadde vært super glad om du kunne dele.

Anonymous poster hash: 5c617...bbf
Skrevet

Flink du er!! Jeg slanker meg og, og har gått ned 20 kg på 3 mnd. Skal ned 20 til, så vi får se...tar nok litt lenger tid enn 3 mdn til, for å si det sånn :)

Anonymous poster hash: 1d0fe...baf
Skrevet

Flink du er!! Jeg slanker meg og, og har gått ned 20 kg på 3 mnd. Skal ned 20 til, så vi får se...tar nok litt lenger tid enn 3 mdn til, for å si det sånn :)

Anonymous poster hash: 1d0fe...baf

Oi.

Hvordan har du fått til det?

Folk er så flinke. Jeg er så forbanna LAT! Trenger noen til å fysisk hive meg ut av huset!

Anonymous poster hash: c0283...63c

Skrevet

Ja hva er det du/dere spiser for så kjapt vekttap?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...