Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Jeg tar en tabl daglig og siden jeg startet m dette for flere år tilbake, har d vært vanskelig å gå ned i vekt t tross for riktig kosthold og trening. Når jeg ble gravid sluttet jeg på disse da allergien forsvant og gikk ned flere kg. Måtte begynne på de igjen og da steg vekten igjen. Har d sammenheng? Er aktiv og trener, spiser d jeg skal etter kostholdsveileder osv. Anonymous poster hash: a8fc0...425
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Akkurat det slo meg forleden og. Slanket meg en stund og etter oppstart på disse nå igjen har jeg gått opp:(! Anonymous poster hash: e37d2...f52
geitemarken Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Jeg vet ikke, men har begynt å tenke tanken. Dette skjer hvert år når jeg begynner på medisin. Bruker å hovne opp i fingre også, så kanskje kroppen samler vann? Bruker å bli slank igjen ved juletider, så tror ikke det er kosthold. Spiser jo mer sunt i denne tiden enn til jul.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Akkurat sånn har jeg det og. Tanken slo meg plutselig i ettermiddag. Hmmm. Anonymous poster hash: e37d2...f52
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Tenkt det selv MEN kom frem til at aktivitetsnivået er i perioder ganske lavt pga allergien. Den begrenser meg litt i store deler av året. Så svaret for min del er at når behovet for medisiner er tilstede så er jeg faktisk såpass redusert at trening blir halvhjertet. Anonymous poster hash: b1d5b...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå