Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=48996648&location=1.20003.20046&location=0.20003&sort=6&ref=fas Anonymous poster hash: 0ead2...ea8
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Noen spm vil hjelpe meg å vurdere dette som bolig for meg og mine små på fem og to.. asker er et dyrt område og alternativene til samme pris er skralle... hva tenker dere? Anonymous poster hash: 0ead2...ea8
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Jeg kan ikke hjelpe deg med de økonomiske spørsmålene du hadde i den andre tråden, men dette var en utrolig hyggelig plass. Det ser jo mer ut som et lite hus, enn en hytte. Hadde flyttet direkte om jeg hadde kunnet! Anonymous poster hash: 68b90...b1b
sug lut Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Du får neppe bo der siden den selges som hytte.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Du får neppe bo der siden den selges som hytte. men jeg har vært i kontakt med kommunen. Vedk jeg snakket med sa at i det området ser de mellom fingrene med at hytter brukes som bolig - det gjøres i stor skala... Anonymous poster hash: 0ead2...ea8
sug lut Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Du får neppe bo der siden den selges som hytte. men jeg har vært i kontakt med kommunen. Vedk jeg snakket med sa at i det området ser de mellom fingrene med at hytter brukes som bolig - det gjøres i stor skala... Anonymous poster hash: 0ead2...ea8 Ah, da har du jo en sjanse, det er veldig forskjellig praksis fra kommune til kommune og vanligvis skal du langt ut av de store byene før du får lov til å gå mot reguleringsplanen. Bare vær sikker på at du har ditt på det tørre, for det er kjipt å ende i rettstvister av en sånn grunn.
Himmel og hav Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Når du regner på det økonomiske, så ta med at du ikke vil få bostøtte for en bolig som er regulert til fritidsbolig. Jeg ville også sjekket nøye når det kommer til vinterisolering, i og med at den er energimerket G. Den er heller ikke tilkoblet offentlig vann og avløp, og du kan risikere at det ikke er rennende vann der om vinteren. Sjekk nøye, og på alle bauger og kanter før du kjøper den med tanke på helårsbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå