Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Gutten vår blir to veker i morgen. Han sover mye og sovner veldig ofte i maten. Et måltid kan ta 45 min- ein time fordi han må vekkes underveis. Vi veide han på helsestasjonen for noen dager siden og han hadde gått opp 110 gr. på fire dager. Er redd at han får i seg for lite mat og at det er derfor han er så trett. Vanligt at de sovner i maten når de er to veker? Har litt gulsott så prøver å la han få godt med lys på se g. Anonymous poster hash: 32a89...2a2
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Mine pleide å sovne når de ble ammet. Når de var nyfødt og frem til et par mnd kanskje? Jeg lot de sove og ammet heller når de våknet igjen Så det ble myyyye amming, men de var og er friske og raske den dag idag Gratulerer så masse med en liten baby! Kos deg masse Anonymous poster hash: 9ddd4...3f2
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Helt vanlig, vi måtte vekke vår stadig vekk Anonymous poster hash: 9599b...d10
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Takk:-) Når kan en forvente at de slutter å sovne? Anonymous poster hash: 32a89...2a2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 la babyen ligge i bare bleia og stryk han under føttene mens du ammer, da holder han seg kanskje våken. ikke sånn at han fryser, men det er mer behagelig å spise ferdig og bli påkledd etterpå. Stryking under bena, trigger sugerefleksen. Anonymous poster hash: f7728...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå