Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Er flatbrystet, tynne armer og har veldig utstikkende bein her og der men er likevel smålubben med mage, rumpe og lår. Jeg ser jo både tykk og tynn ut. Er 153 cm og 44 kg. Hvordan få flesket mere jevnt fordelt? Vil gjerne at noe skal legge seg på puppene også. Anonymous poster hash: f8d78...b3f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Høres ut som om du har pærefasong, som meg! Er ikke så mye å få gjort med det, unntatt å være fornøyd med det du har! Anonymous poster hash: 58fe2...d8a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Kropp er kropp Anonymous poster hash: 7443b...186
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Hvis du trener stabilitet, rygg, skuldre og armer så vil du trolig se mer "harmonisk" ut. Jeg hadde veldig tynne og spinkle armer og skuldre før. Begynte å trene og da ble det litt mer form på dem, og det ble mer harmonisk ift mine bredere hofter. Anonymous poster hash: e2fc9...491
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå