Gå til innhold

Når snudde du barnet ditt fremovervendt i vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når barnet ditt syns det var greit å sitte fremovervendt i vogn?? Min "baby" er straks 1 år og jeg lurer på om det er greit å gjøre det snart? Er ikke sånn at han ikke liker å sitte mot meg. Men jeg har en lettere vogn jeg kunne tenke meg å bytte til snart, men sittedelen kan ikke snus mot meg..... Noen med erfaring? :)

Anonymous poster hash: 52597...558

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like før hun ble 2, da var det umulig å få henne til å sitte i ro i vogna og hun hadde ikke tålmodighet til å gå, funka å snu henne.

Skrevet

Her nekta ho å sitte i vogna om ho ikke fikk sitte å se alt og alle fra ho var ca 10 mnd.

Anonymous poster hash: 527e8...2f9
Skrevet

Kommer helt an på barnet :) eldstemann var bare fornøyd med å sitte forover fra vi startet med sportsdelen (6mnd), minste liker best å sitte mot meg (10 mnd).

Anonymous poster hash: 3afc1...9cd

Skrevet

Snudde henne aldri. Hele kosen med å trille forsvinner jo når man ikke kan kommunisere eller se hverandre :) Gikk mye de første årene (hadde ikke bil og minst en halvtime å gå til og fra bhg), og vi prata sammen om alt mulig - alt fra ting vi så til bare baby-bambus. Sang lille petter edderkopp og jeg er sikkert fortsatt kjent i nabolaget der som hun rare dama :D Det morsomme er at hun fremdeles snakker om hvor koselig det var, og hun er seks år nå (og dette var mellom 13 mnd og 2,5 år).

Storesøstra (halvsøster på fars side) derimot, har aldri sittet i annet enn framovervendt. Da hun var ca to år kunne man se et "slør" som gikk ned i det øyeblikk hun ble satt i vogna, hun ble passiv og sløv umiddelbart. Skremmende å se... (her var det selvsagt mye annet som også spilte inn - og som antagelig gjorde effekten mer tydelig - men det gjorde inntrykk like fullt)

Skrevet

Min er snart 7 og har sittet i en mnd.i sportsdelen fremovervendt og han stor trives ser rundt og smiler til alt og alle. Vil utforske verden denne karen her så vær så god :-). Men sovner fort hihi ;-)

Skrevet

Lille på 20 måneder sitter fortsatt mot oss for det meste. Vi snur av og til, men ofte ende det med at hansnyr seg så mye rundt mot oss. Jeg liker også muligheten til å kommunisere om alt han ser rundt seg of trives best med ham vendt mot meg. Han har uansett ikke tålmodighet til å sitte lenge i vognen 😝

Skrevet

20 måneder og ikke gjort det ennå.

Mye koseligere å ha kontakt med mini når vi går turer. Ellers sitter han på kne lent over ryggen hvis han blir rastløs. Prater og er mye å se på :)

Anonymous poster hash: d5560...818

Skrevet

Var vel 1 år når vi kjøpte Emmaljunga scooter, og den er jo bare framovervendt.

Anonymous poster hash: 0b569...776

Skrevet

Dytt.

Anonymous poster hash: 52597...558

Skrevet

3,5 mnd. Han elsker det. Skravler og prater om alt han ser. Å se på meg har han liten interesse av. 2 år nå.

Skrevet

I sportsvogna har eg hatt eldste mot meg heile vegen. I trille har ho vore forovervendt, sjølvsagt. Ho måtte gi frå seg vogna ved 20 mnd. Yngste er snart 7 mnd og sit mot meg.

Skrevet

Eldste satt mot meg hele vognperioden, satt framovervendt i trille. brukte ikke vogn etter 2,5 år. Minste på 22 mnd sitter mot meg i vogn, han liker og se på meg og prate, han er sein med språket og han liker at jeg snakker, forteller og peker på ting når vi er på tur, Hvis vi er på kjøpesenter pleier vi og bruke trillen, og den er framovervendt, merker at han blir mer passiv, og sitter bare og ser uten og prate så mye når vi bruker trillen, så bruker den lite.

Skrevet

Fikk gigababy, så vognbagen passet ikke lenger med voksipose da han var 4 mnd. Satt jo selvfølgelig ikke, men lå forovervent.

Anonymous poster hash: 14b82...933
Skrevet

Aldri, liker å ha han mot meg.

Anonymous poster hash: 29cf8...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...