Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 I min manns familie spleiser de på gaver til familiemedlemmer og det er ofte gaver de har ønsket seg. Dette er greit, men så er det den ene søstera med sin familie som alltid gir to hundre kr.,da de ikke har råd til mer. Dette er jo også greit, inntil jeg observerer at de kjøper inn tre iPad til sin familie på fem, bytter tv og innkjøp av ny bil...jaja jeg har ingenting med det..men synes de er smålig, og spesielt mot foreldre som har hjulpet dem. Nå vet jeg at min manns foreldre har dårlig råd, og vi skulle spleise på en ting de hadde virkelig bruk for og de kan kun komme med to hundre av tre tusen som det kostet, vi betaler resten. Hadde jo vært hyggelig vist de hadde greid å få til femhundre iallefall. Anonymous poster hash: 4e949...db9
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Hvorfor må dere spleise med de når dere har helt forskjellig mening om hvor mye gaver skal koste. Jeg hadde aldri betalt halvparten av 3000 kr i bursdagsgave. Vi ligger på 3-500 kr per stk. Du skriver at dette gjelder den ene søsteren, men at dere må betale resten. Hva med de andre søsknene? Kan også være at de har fått det andre du nevner i gave fra hans foreldre. Anonymous poster hash: 87572...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå