Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Min mann er på by'n 2-3 ganger i mnd. (han sier det bare er med kompiser) For noen uker siden fikk han en venneforespørsel på facebook av en jente og jeg spurte hvem det var. Han svarte at det var en han hadde møtt på by'n og som prøvde seg på han,men han ga ingen bekreftelser tilbake til henne. Hvorfor godkjenner du henne som venn, spør jeg, men han hadde ikke noe fornuftig svar. Jeg fikk en skikkelig vond følelse. Dagen etter så jeg at han hadde søkt opp henne på facebook flere ganger den natten og morningen etter, han hadde også googlet navnet hennes. Så skriver hun meldinger til han på facebook og ber henne komme å k..... henne osv. Hva skal jeg gjøre? Er han utro? Uken etter var han på byen igjen og jeg spurte om han møtte henne. Han svarte at han ikke så henne og at hun ikke var på by'n Så tikker det inn en melding på facebook som bekrefter at de møttes på by'n. Han sier de bare sa hei og hadet. Har så vondt inni meg Anonymous poster hash: ea2e4...25f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Mannen din lyver til deg om at hun ikke var ute, deretter at de bare sa hei. Når mannen ikke kan fortelle deg sannheten, da tenker jeg at han har noe å skjule. Har dere barn sammen? I så fall kan jeg ikke forstå at han skal måtte dra på byen nesten hver helg! Jeg ville konfrontert ham ordentlig. Anonymous poster hash: 95429...a9a
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Han lyver! Hadde gitt han et ultimatum. Enten fortell sannheten og kutt kontakten og byturene eller miste meg.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Og hva er det du lurer på? Anonymous poster hash: 1eb11...0f4
Gemini77 Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Dette sier seg vel selv?? Han juger og søker opp en dame han har møtt på byen. Og hvorfor har han gitt fullt navn til en dame på byen han ikke er interessert i?
MrsMilla Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 At han får venneforespørsler fra andre damer ser jeg på som uproblematisk. Men at han lyver for deg er ekstremt problematisk. Da vet man jo ikke hva han sier som er sant lengre og hva som er tull - så nå har dere nok et tillitsproblem. Om han er utro? Vanskelig å si. Er det normalt å sitte og søke opp andre damer slik og lyve om det - nei - om det hadde vært noe som tålte dagens lys ville han kunne gjøre det sammen med deg eller helt åpent. Men det ser jo unektelig ut som at han har en viss interesse for damen og motsatt, på en måte som ikke er kompatibelt med å være i et forhold. Ville konfrontert ham kraftig og gitt klar beskjed. Løgn er aldri akseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Han sier at han skjuler ting og lyver fordi jeg bare blir sur hvis han forteller det. Han blir sur hver gang jeg nevner henne. HI Anonymous poster hash: ea2e4...25f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Er det forresten vanlig at mannfolk tar bilder av seg selv med forskjellige jenter når de er på by'n? Gjør mennene deres det? Klemme og kyssebilder (kysser nesten på munnen) men unge jenter som han ikke kjenner, eller bare kjenner litt. Jeg føler meg så dum. Føler at alle tenker at han flyr rundt men jeg sitter hjemme med barna. HI Anonymous poster hash: ea2e4...25f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Seriøst, hadde han godtatt at du hadde kontakt med noen som tydelig var etter deg og sendte deg "kom å k... meg"-meldinger? Er det veldig viktig for han å ha kontakt med henne? Viktigere enn å bevare tilliten i forholdet sitt? Anonymous poster hash: 0ca78...522
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Jeg blir stadig overrasket over hvilke menn enkelte har... En slik type hadde jeg aldri kunne hatt et seriøst forhold til. Ute 2-3 ganger i måneden? Det er nesten oftere enn jeg var ute som pur ungdom Anonymous poster hash: a7e93...06b
Trultemor85 Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Er det forresten vanlig at mannfolk tar bilder av seg selv med forskjellige jenter når de er på by'n? Gjør mennene deres det? Klemme og kyssebilder (kysser nesten på munnen) men unge jenter som han ikke kjenner, eller bare kjenner litt. Jeg føler meg så dum. Føler at alle tenker at han flyr rundt men jeg sitter hjemme med barna. HI Anonymous poster hash: ea2e4...25f IKKE normalt nei !!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Han er nesten garantert utro så jeg hadde forlatt ham! Anonymous poster hash: 513f2...a10
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Han er nesten garantert utro så jeg hadde forlatt ham! Anonymous poster hash: 513f2...a10 Er ikke så lett å gå etter 10 år og vi har barn sammen HI Anonymous poster hash: ea2e4...25f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Han er nesten garantert utro så jeg hadde forlatt ham! Anonymous poster hash: 513f2...a10 Er ikke så lett å gå etter 10 år og vi har barn sammen HI Anonymous poster hash: ea2e4...25f Du lar deg selv ikke leve med en utro mann? Kom deg vekk. Man kan fint flytte selvom man har barn sammen, i dagens samfunn Anonymous poster hash: c089d...755
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #17 Skrevet 11. juni 2014 Han er nesten garantert utro så jeg hadde forlatt ham! Anonymous poster hash: 513f2...a10 Er ikke så lett å gå etter 10 år og vi har barn sammen HI Anonymous poster hash: ea2e4...25f Du lar deg selv ikke leve med en utro mann? Kom deg vekk. Man kan fint flytte selvom man har barn sammen, i dagens samfunn Anonymous poster hash: c089d...755 Jeg vet jo ikke om han er utro HI Anonymous poster hash: ea2e4...25f
IceNose Skrevet 11. juni 2014 #18 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Jeg tror...eller jeg er ganske sikker på at han ljuger, desverre.En sånn magefølelse stemmer som regel....Kom deg vekk fra han.Han er ikke til å stole på..!Og, siden han IKKE svarer på spm du har rundt det........Det er for meg en bekreftelse... Endret 11. juni 2014 av IceNose
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #19 Skrevet 11. juni 2014 Min type går aldri på byn Aldri i livet noen sånne bilder du snakker om Syns du fortjener bedre! Anonymous poster hash: c136a...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå