Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Jeg skal ned 10-15kg. Jeg skal ikke følge noe diett, jeg skal spise mindre, og ikke noe godterier, heller bær, hvis jeg ønsker noe. Og få opp aktivitetsnivået mitt. Men, hva er egentlig best med tanke på aktivitet? Jogge eller sykling? Ønsker å gjøre noe jeg kan gjøre ute. Anonymous poster hash: dd6a8...2f5
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Jogging forbrenner mest kalorier, men det er også mest belastende for kroppen. Er du helt utrent må du ikke starte løpingen/joggingen for hardt, da ender du med smerter og ødelegger for deg selv. Hva med å løpe og sykle annenhver gang? Anonymous poster hash: 18f26...a20
prusiluscan Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er også igang med å gå ned i vekt. Elipsemaskin er det jeg synes er mest effektivt og skånsomt for leddene. Er greit å stå på den mens man ser tv, da går tiden fort. Kombinerer med litt fjellturer.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Ville satset på å øke hverdagsaktiviteten. Gå trapper så mye du kan, gå eller sykle til jobb hvis mulig,husarbeid. Ville heller ikke nektet meg noe, heller kuttet ned på godterier og andre kaloririke mat og drikker. Da er det mindre sjans for å sprekke. Og nyt maten din!! Spis sakte, tygg godt, og virkelig kjenn etter hvor godt det er! Da spiser du ikke for mye. Lykke til! Anonymous poster hash: b84cd...784
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Jeg elsker å sykle. Jogging er ikke noe for meg... Anonymous poster hash: 9d5a3...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå