Gå til innhold

Skal jeg fri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 4 år nå. Ingen ring på fingeren.

Vi har snakket litt om giftermål, men bare snakk. Jeg ønsker at noe skal skje nå.

Men er redd for å få nei eller at han skal føle seg mindre mandig fordi jeg spurte og ikke han

Anonymous poster hash: a2ed5...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo an å spørre hva han syns om ideen?

Vi snakket om frieri lenge før det skjedde (sånn når vi så filmer f.eks, så hadde jeg behov for å si at jeg virkelig ikke ville at han evt skulle fri på et offentlig sted (type restaurant eller noe annet med andre folk, da det var viktig for meg at det var bare oss tilstede)). Og han sa klart i fra at han syntes det var hans oppgave å fri til meg, at han ikke ønsket å bli fridd til. 

Det tok på ingen måte romantikken utav frieriet. :) 

Anonymous poster hash: b8fb6...964
Skrevet

Jeg fridde til min mann :)

Men historien vår var annerledes da vi var forlovet når jeg forlot mannen. Når vi så fant tilbake til hverandre mente han at det var "min tur". Litt på tøys, men jeg fikk et spark bak av min beste venninne tok mot til meg og fridde. Han elsket det :D

Du kjenner han best selv. Vil han gifte seg bryr han seg vel lite om hvem som frir?

Skrevet

Morsomt at det blir spurt om akkurat i dag. Nøyaktig 7 år siden jeg fridde til min kjære i dag :-)

Anonymous poster hash: 5d0d9...a7a

Skrevet

og jeg fridde til min flotte kjæreste i august i fjor. fikk et salig ja, og absolutt ingen betenkeligheter med at dette var hans oppgave, gjorde han ingenting at det var jeg som fridde, og ikke han.

Anonymous poster hash: 6138e...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...