Gå til innhold

Her er fasiten etter vareopptelling:

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ingen spenst, ingen koordinasjon, ingen styrke, ingen kondisjon, ingen balanse. Derimot har jeg tredve ekstra kilo, dårlige knær, dårlige føtter og faktisk - taraaaaa, dagens åpenbaring - kun én fungerende ankel. Den eneste grunnen til at jeg akkurat har løpt en halvtime er at jeg er jævla sta. Jeg satser på at det skal holde denne gangen også. Ergo kan man vel også påstå at jeg har vrangforestillinger, men de har fått meg i gang før, så de får vel settes på plusskonto. Faan ta forfallet. Jeg har forøvrig også uante mengder relativt kult treningstøy, men ikke faan om det skal brukes før jeg ser ut som noe mer spenstig enn et dårlig stabla vedlass. Så nå trener jeg konsekvent i så stygge ikketreningsklær at ingen kan mistenke meg for å drive med det på ordentlig.

Endret av sug lut
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du løpt sammenhengende i en halvtime????? Hatten av!

Skrevet

Oi en hel halvtime ja da ligger jeg langt under deg i alle disse kategoriene :o

Du er knallflink! :)

Skrevet (endret)

Takker, takker. Jada, hvis du har litt vid definisjon av "løpe" så har jeg det, og "løp" faktisk halvannen her forleden. Hvilket gjør at jeg tenker at om jeg bare hadde vært de tredve lettere hadde jeg kanskje vært i form, men som det er har jeg altså i løpet av den halvtimen ikke vært airborne mer enn kanskje ett sekund, dvs jeg løper, men uten å forlate bakken med mer enn ett bein av gangen fordi jeg altså mangler spenst, kondisjon, styrke, balanse og koordinasjon og dessuten har vondt så mange steder (men det blir ikke vondere av å løpe veldig forsiktig). Det betyr igjen at jeg er nærmere en karikatur av å liste seg enn faktisk allmenndefinisjon av å løpe. Helvete.

Men, men, kan jo i det minste si til meg selv at jeg trener. Trente. Har trent. Opptil flere ganger i løpet av et par-tre uker, så da velger jeg å kalle det "jeg trener" om noen skulle spørre. Men det er det jo ingen som gjør, siden det ikke er noe ved min fremtoning hverken med eller uten klær som skulle tilsi det - spesielt ikke klærne jeg "trener" i, hvilket altså er min lille luretaktikk.

Endret av sug lut
Skrevet

Oi en hel halvtime ja da ligger jeg langt under deg i alle disse kategoriene :o

Du er knallflink! :)

Takk skal du ha, moota! Men du skjønner, du hadde nok i praksis GÅTT fra meg - jeg har tempo til en nittiåring (ble faktisk vagget/haltet fra av en på 75 forrige dagen så jeg overdriver ikke).

Skrevet

Haha beklager at jeg flirer :)   Jeg går verken fort eller langt jeg heller, men jeg kunne kanskje rullt i fra deg når jeg bare får gang på rullestolen :P

Skrevet

Haha beklager at jeg flirer :)   Jeg går verken fort eller langt jeg heller, men jeg kunne kanskje rullt i fra deg når jeg bare får gang på rullestolen :P

Hahaha, det garanterer jeg at du kunne, og ikke bare nedover!

Skrevet

Foreløpig går det helst bare rundt i ring, men bare vent til jeg får draget på det hehe :P

Jobber godt med kondisen idag. Ligger i senga med pepsi max og bacon gull. Kan ikke huske sist jeg spiste i senga :o

Skrevet

Takker, takker. Jada, hvis du har litt vid definisjon av "løpe" så har jeg det, og "løp" faktisk halvannen her forleden. Hvilket gjør at jeg tenker at om jeg bare hadde vært de tredve lettere hadde jeg kanskje vært i form, men som det er har jeg altså i løpet av den halvtimen ikke vært airborne mer enn kanskje ett sekund, dvs jeg løper, men uten å forlate bakken med mer enn ett bein av gangen fordi jeg altså mangler spenst, kondisjon, styrke, balanse og koordinasjon og dessuten har vondt så mange steder (men det blir ikke vondere av å løpe veldig forsiktig). Det betyr igjen at jeg er nærmere en karikatur av å liste seg enn faktisk allmenndefinisjon av å løpe. Helvete.

Men, men, kan jo i det minste si til meg selv at jeg trener. Trente. Har trent. Opptil flere ganger i løpet av et par-tre uker, så da velger jeg å kalle det "jeg trener" om noen skulle spørre. Men det er det jo ingen som gjør, siden det ikke er noe ved min fremtoning hverken med eller uten klær som skulle tilsi det - spesielt ikke klærne jeg "trener" i, hvilket altså er min lille luretaktikk.

Når jeg ser folk som deg som er ute og trener får jeg en så dyp respekt for dem at jeg nesten får tårer i øynene. De som gjør sitt beste ut fre egne forutsettninger uten å tenke for mye på at de ikke er "bra nok" eller "flotte nok" er fantastiske forbilder. Jeg skulle gjerne kjent deg og trent sammen med deg!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Nå er ikke løping og jeg noe særlig kamerater, men etter å ha vært på lokale gympan siden nyttår, så kunne jeg idag øke vektene på sittende roing fra 10 til 15 kilo!

Selv om det er halvveis takras her, så hjelper det jo på at man kan gjøre slikt. Og ikke minst jeg gjør dette for å bli sterkere og kanskje slippe noen av disse hodepinene mine.

Jeg heier på deg jeg Luten - jeg vet hvordan det er og det er utrolig bra gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...