Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 http://www.salon.com/2013/01/12/my_breakup_with_facebook/ Jeg har selv en pause fra Facebook nå og merker savnet og nysgjerrigheten, men det er samtidig utrolig befriende Anbefales! Anonymous poster hash: ddb68...7d6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Har også pause, har ikke vært på fb på flere uker - utrolig deilig! Anonymous poster hash: b09f4...91d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Hvor mye tid tilbragte dere der om det er en så befriende følelse å 'slippe'? Jeg er der max 15 pr dag, da er jeg innom flere ganger pr dag bare for å oppdatere meg. Man bruker da vel ikke timesvis på fb om man ikke har et problem? Anonymous poster hash: 89105...9d7
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Trodde ikke jeg var der så mye, men ser nå at det gikk nok mer tid en jeg trodde der inne. Var så fort å innom på tlf og bare kikke... var ikke noe gjennomtenkt beslutning å ta pause, bare fikk nok en dag. Første dagen var det mest for å se om jeg klarte å stå mot trangen, så gikk en dag til, og enda en. Og nå har det gått over 3 uker Savner det ikke Heller Anonymous poster hash: b09f4...91d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Foreslår å lese det jeg linket til For meg ble det et problem, derfor er det godt med en pause. Er man ikke så hekta og bruker lite tid er det vel ikke nødvendig. Jeg brukte ikke såå mye tid der, kanskje en time om dagen totalt, delt opp i mange femminutters-pauser. Noen ganger mer selvsagt. Måtte liksom sjekke newsfeeden, var spenningen i det, om jeg la ut noe håpet jeg på likes og kommentarer. Ble også veldig irritert på andre mennesker for ting de la ut, liker de fleste bedre i virkeligheten enn på Facebook. Familien min var kanskje det mest irriterende, de er veldig vanskelige og tilbringer for mye tid på FB.. Føler jeg får et bedre forhold til dem når jeg ikke er der : Men all respekt til dere som klarer å ikke la Facebook bli noe negativt for dere HI Anonymous poster hash: ddb68...7d6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Trodde ikke jeg var der så mye, men ser nå at det gikk nok mer tid en jeg trodde der inne. Var så fort å innom på tlf og bare kikke... var ikke noe gjennomtenkt beslutning å ta pause, bare fikk nok en dag. Første dagen var det mest for å se om jeg klarte å stå mot trangen, så gikk en dag til, og enda en. Og nå har det gått over 3 uker Savner det ikke Heller Anonymous poster hash: b09f4...91d Kjenner meg veldig igjen i det med å skulle kikke på tlf hele tida, ti sekunder her, ti sekunder der, til og med på do Jeg har bare hatt pause i noen dager, tre uker er imponerende! Målet mitt er noen måneder, men skal nok logge inn om en måneds tid likevel, bare for å se Anonymous poster hash: ddb68...7d6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Hvis man ikke klarer å begrense seg og styre sin nysgjerrighet, er det nok best å slutte cold turkey. Lykke til. Anonymous poster hash: 2efaa...77a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har pause - for godt! Hadde ikke noe for sg å være der, og være "venn" med haugevis av folk som ikke engang tok seg tid til å gratulere meg på bursdagen min! Så takk og farvel Facebookdritt. Anonymous poster hash: 6299b...cf6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Hvor mye tid tilbragte dere der om det er en så befriende følelse å 'slippe'? Jeg er der max 15 pr dag, da er jeg innom flere ganger pr dag bare for å oppdatere meg. Man bruker da vel ikke timesvis på fb om man ikke har et problem?Anonymous poster hash: 89105...9d7 Oppdatere deg på hva da? 15 ganger? Oioi... Anonymous poster hash: 978e8...5ee
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har pause - for godt! Hadde ikke noe for sg å være der, og være "venn" med haugevis av folk som ikke engang tok seg tid til å gratulere meg på bursdagen min! Så takk og farvel Facebookdritt.Anonymous poster hash: 6299b...cf6 Pause i 2 og et halvt år Er ute for godt, hele greia er så idiotisk!! Anonymous poster hash: 978e8...5ee
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har pause - for godt! Hadde ikke noe for sg å være der, og være "venn" med haugevis av folk som ikke engang tok seg tid til å gratulere meg på bursdagen min! Så takk og farvel Facebookdritt.Anonymous poster hash: 6299b...cf6 Pause i 2 og et halvt år Er ute for godt, hele greia er så idiotisk!! Anonymous poster hash: 978e8...5ee Ja, helt enig.. Det var gøy i 2007, men nei.. Nå er det bare dumt. Anonymous poster hash: 6299b...cf6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Et program om Facebook på fem nå.. Anonymous poster hash: ddb68...7d6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Er der kanskje ti minutter i uka. Gått så lei men får meg ikke til å slette profilen heller. Hender jeg får en hyggelig mail. :-) Anonymous poster hash: 3af5c...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå