Gå til innhold

Er ul i uke 32 innvendig eller utvendig? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: b1a2e...dae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva de skal sjekke.

Noen ting ser de bedre ved å ta innvendig fordi de kommer nærmere noen deler av barnet, det kommer an på leiet og som sagt hva de skal se på.

Men som regel er ul så sent i svangerskapet utvendig.

Anonymous poster hash: c369e...e63
Skrevet

Jeg spør ikke på tull ;) Skal sjekke morkakens plassering, hvis det har noe å si.

Skrevet

Ble sjekket for leie rundt uke 32 og var da utvendig.

Anonymous poster hash: 11a03...742

Skrevet

De kan se morkakens plassering fra utsiden, men om den er på grensen til å dekke åpningen kan det jo godt hende de går innvendig for å se skikkelig.

Spiller det noen rolle da, du må jo bare ta det som det kommer. Men greit å ha rein truse for sikkerhets skyld kanskje ;)

Anonymous poster hash: c369e...e63
Skrevet

Jeg var også på ul og sjekket plassering av morkaka. Tok utvendig først, men de var litt usikre, så da ble det innvendig også. Men det var absolutt ikke noe å grue seg til, hvis det er det du bekymrer deg for. ;-)

Anonymous poster hash: 39f26...e5a
Skrevet

Jeg spør ikke på tull ;) Skal sjekke morkakens plassering, hvis det har noe å si.

Så rart! Tidligere var det en kommentar her som sa "hehehe funny", derfor svarte jeg at det ikke var et tullespørsmål. Nå er kommentaren borte?

Men ok, da skjønner jeg at jeg må være forberedt på begge deler. Takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...