Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Dra alene med ett av to barn på ferie for første gang alene , uten andre eller finne noen som vil dra med oss så barnet kan få en å leke med ... Altså, bli kjent med noen nye:) er ikke alene mor men trenger alene tid med barnet Anonymous poster hash: a5ba1...aad
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Og det du lurer på er.....? Anonymous poster hash: 9a4df...45b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Hva mener du? Er dette en kontaktannonse for ferieturen din? Anonymous poster hash: 80b4f...3c4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Kontaktannonse? Nei langt ifra Jeg lurer på hva dere ville valgt. Helt alene med det ene barnet , eller finne fler å dra med. Var ikke mer .... Anonymous poster hash: a5ba1...aad
mamma_bergen Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har valgt å reise alene med min 8-åring i år til Rhodos. Vi trenger litt tid bare oss to da det har vært et langt skoleår og jeg har ikke alltid kunne være så mye til stede som jeg ønsket. Så nå gleder vi oss til to uker med sol, sommer og bare hverandre Regner med at det er nok av andre barn på hotellet som hun kan leke med
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har valgt å reise alene med min 8-åring i år til Rhodos. Vi trenger litt tid bare oss to da det har vært et langt skoleår og jeg har ikke alltid kunne være så mye til stede som jeg ønsket. Så nå gleder vi oss til to uker med sol, sommer og bare hverandre Regner med at det er nok av andre barn på hotellet som hun kan leke med Takk for svar Har du flere barn ? Har et mindre barn og får dårlig samvittighet , men det er helt klart at både jeg og eldste trenger det. Mannen mener det er unødvendig ( sikkert forsi en uke for han med alt ansvar staaaakkars mannen... Er vanskelig!!) grrrr... Alle rundt meg ( av familie) mener det her med tur er helt på trynet ... Men jeg ønsker det ! Anonymous poster hash: a5ba1...aad
mamma_bergen Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har valgt å reise alene med min 8-åring i år til Rhodos. Vi trenger litt tid bare oss to da det har vært et langt skoleår og jeg har ikke alltid kunne være så mye til stede som jeg ønsket. Så nå gleder vi oss til to uker med sol, sommer og bare hverandre Regner med at det er nok av andre barn på hotellet som hun kan leke med Takk for svar Har du flere barn ? Har et mindre barn og får dårlig samvittighet , men det er helt klart at både jeg og eldste trenger det. Mannen mener det er unødvendig ( sikkert forsi en uke for han med alt ansvar staaaakkars mannen... Er vanskelig!!) grrrr... Alle rundt meg ( av familie) mener det her med tur er helt på trynet ... Men jeg ønsker det ! Anonymous poster hash: a5ba1...aad Jeg har bare henne og jeg er alene Jeg kjenner flere som har valgt å reise bort med bare et av barna og jeg ser ikke problemet. Om du har lyst og anledning er det bare til å gjøre det tenker jeg Mannen overlever nok
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Jeg ville reist alene med barnet!Om dere finner noen andre å reise med, må du regne med at de har sine planer med turen også. Da må dere forholde dere og bli enige med dem om hva som skal skje, og av erfaring kan det bli litt surt til tider. Jeg ville brukt all min tid på barnet på en slik ferie, og ikke hatt noen andre å tenke på. Vil dere ha en dag med bassenget, så har dere det- og må ikke svelge noen kameler for at kanskje de dere reiser med vil dra til stranden.Dere kommer til å få en fantastisk tur alene, og hvis du vil ha mor-barn-tid, så tar dere ikke emd noen andre. God tur og kos dere! Det kommer til å bli en kjempefin ferie for dere begge Anonymous poster hash: afdcf...e84
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har valgt å reise alene med min 8-åring i år til Rhodos. Vi trenger litt tid bare oss to da det har vært et langt skoleår og jeg har ikke alltid kunne være så mye til stede som jeg ønsket. Så nå gleder vi oss til to uker med sol, sommer og bare hverandre Regner med at det er nok av andre barn på hotellet som hun kan leke med Takk for svar Har du flere barn ? Har et mindre barn og får dårlig samvittighet , men det er helt klart at både jeg og eldste trenger det. Mannen mener det er unødvendig ( sikkert forsi en uke for han med alt ansvar staaaakkars mannen... Er vanskelig!!) grrrr... Alle rundt meg ( av familie) mener det her med tur er helt på trynet ... Men jeg ønsker det ! Anonymous poster hash: a5ba1...aad Jeg har bare henne og jeg er alene Jeg kjenner flere som har valgt å reise bort med bare et av barna og jeg ser ikke problemet. Om du har lyst og anledning er det bare til å gjøre det tenker jeg Mannen overlever nok Da er det nok lettere når man er alene ja . Jeg prøver å overtale mannen. Vi har ikke manko på ferie men det er et ønske å dra kun jeg og barnet. Selvfølgelig dårlig samvittighet ovenfor minste, men tror det er verdt det alt i alt .... Anonymous poster hash: a5ba1...aad
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Jeg ville reist alene med barnet! Om dere finner noen andre å reise med, må du regne med at de har sine planer med turen også. Da må dere forholde dere og bli enige med dem om hva som skal skje, og av erfaring kan det bli litt surt til tider. Jeg ville brukt all min tid på barnet på en slik ferie, og ikke hatt noen andre å tenke på. Vil dere ha en dag med bassenget, så har dere det- og må ikke svelge noen kameler for at kanskje de dere reiser med vil dra til stranden. Dere kommer til å få en fantastisk tur alene, og hvis du vil ha mor-barn-tid, så tar dere ikke emd noen andre. God tur og kos dere! Det kommer til å bli en kjempefin ferie for dere begge Anonymous poster hash: afdcf...e84 Tusen tusen takk :) Eldste er også UTROLIG gira på dette . Mast lenge om alene tid, og etter jeg så ei mor reise alene m barnet sitt åå tur, så dikk jeg faktisk virkelig lyst til det selv. Mannen mener d er slemt ovenfor både minste og han selv ( selv om vi har vært på ferie alle sammen ). Jeg kikker masse på nett, og nå kan jeg oppfylle noe eldste vil også. Jeg får null støtte noe sted , og er vant til å "føye meg". Teit men... Vil veldig Anonymous poster hash: a5ba1...aad
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Hadde aldri dratt alene på ferie med ett av barna hvis mannen ikke synes det er en god idé. Men hvis manne endrer mening og synes det er ok, så er det jo fint. Skjønner ikke helt at noen vil dra på ferie med barn uten å ha med mannen da... Anonymous poster hash: d93a5...611
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Hadde aldri dratt alene på ferie med ett av barna hvis mannen ikke synes det er en god idé. Men hvis manne endrer mening og synes det er ok, så er det jo fint. Skjønner ikke helt at noen vil dra på ferie med barn uten å ha med mannen da... Anonymous poster hash: d93a5...611 Har som sagt vært på ferie hele familien altså. Mannen vil ikke fordi da må han ta ansvaret i hus og hjem alene og DET er han jammen ikke vant til .... Anonymous poster hash: a5ba1...aad
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Hadde aldri dratt alene på ferie med ett av barna hvis mannen ikke synes det er en god idé. Men hvis manne endrer mening og synes det er ok, så er det jo fint. Skjønner ikke helt at noen vil dra på ferie med barn uten å ha med mannen da... Anonymous poster hash: d93a5...611 Og jeg vil alltid dra med mannen min , men jeg gjør aldri no bare med ett av barna. Aldri! Og nå fant j no pris som var... Bra. Jeg elsker jo å dra med mannen og familien i en helhet, men ønsker noe kun med eldste for en tid Anonymous poster hash: a5ba1...aad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå