Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har blitt uplanlagt gravid med kjærsten min. Vi bestemte oss for å beholde barnet, og flytte sammen. Men det er til stadig store krangler og uenigheter, så det ser vel ut som jeg ender opp som alene mamma. Bekymrer meg for alt rundt dette, økonomi samvær og hvordan jeg skal takle å være alene med en baby. Han sier også at han vil ha 50 / 50 fra babyen er noen uker gammel, er det noen som vet om han har mulighet til å få det ? Er det noen her som har erfaringer med å være alene under graviditeten? Kjenner den tanken skremmer meg veldig, vil jo at barnet mitt skal oppleve å ha en familie Anonymous poster hash: 262c4...3f0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Han vil aldri få 50/50 for barn under 3 år. Det er bare å ta det rolig. Anonymous poster hash: 1fd07...145
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Jeg ble alene i uke 18. Ble truet av bf til å ta abort men gjorde der ikke. Han bor dog ett stykke unna nå men han sa også 50/50. Det var noe jeg ikke bekymret meg for i det hele tatt for det er ikke mulig med så små barn hvertfall hvis du ammer. Kjente veldig på der å gå gravid alene og kjente aldri på den lykkefølelsen og det er fremdeles litt sårt for meg enda. Når jeg ser venner som et lykkelig gravide blir jeg litt lei meg for tenker at det får jeg aldri oppleve. Tårene triller litt nå og selv om gutten min er 3 år. Gikk helt greit å gå gravid alene. Jeg var sykemeldt under hele graviditeten grunnet mye. Hjalp veldig å være med på svangerskapskurs i regi av amathea. Der møtte jeg en del i samme situasjon og ble veldig god venninne med ett par av de. Det med økonomi var aldri ett problem pga jobb og utdannelse var i boks. Det tok faktisk 3 mnd før bf så barnet og idag sees de fremdeles veldig sjelden. Han betaler barnebidrag og det tok jeg igjennom NAV. Når det kommer til foreldreansvar så har jeg det helt alene noe som gjør at jeg grunnen kan gjøre hva jeg på en måte. Kan flytte hvor jeg vil og trenger ikke underskrift for pass osv. Da jeg gikk gravid tenkte jeg ikke på at jeg var alene . Det er noe jeg har tenkt på i ettertid. Lykke til hvertfall og anbefaler å ta kontakt med amathea. Stor klem Anonymous poster hash: 994c7...56f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Har vært alene i to svangerskap. Hvorfor skulle det ikke gå bra? Anonymous poster hash: 1fd07...145
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Alt går hvis man måååå I første svangerskap var far tilgjengelig... Kunne snakke med han og han kunne komme på besøk osv I andre svangerskap var far ikke eksisterende Det har vært tungt og jævli, men puster enda Anonymous poster hash: 93cb5...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå