Gå til innhold

Elsk! Eller bare jippi!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Feriepengene på konto, jippi!

Fantastisk vær, jippi!

Fått komplimenter på fine kjolen fra fremmede menn, jippi!

Fredfylt stille arbeidsplass på skyggebalkongen, jippi!

Fant igjen to dvd'er jeg ikke rakk å se, men visst hadde bestilt på toppen av min armløshet, og det er to av de fineste i verden, Der Himmel über Berlin og Paris, Texas, jippi!

Fullført hele elsken på F, jippi - evt fjippi!

Endret av sug lut
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig med slike dager, hverken plaskregn, torden byger, skranglete bekken eller det faktum at bobilen ikke blir klar til henting som avtalt greier å ødelegge mitt humør her heller.

Fikk ordna en ekstratime i morgen hos fysioterapauten, utsatt venninnebytur til fredag, satt gutta i sving med å renske opp i hagedammen så jeg kan SE fiskene som svømmer rundt der.

I stedenfor bobiltur får jeg malt ferdig vugga i helga og vi får gått over båten min som jeg nå har bestemt meg for å legge ut for salg (fornuften lenge leve).

Ser nå fram til en svalere natt....og synes det er digg å gå barbeint ut i gresset under plaskregnet.

Skrevet

Idag er bare elsk foruten litt kvalme.

Denne damen tar helg nå og har bestilt mannen hjem i natt, så det passer vel fint :)

Fotballkamp for begge barna, jeg fikk se på begge to.

Sol

Helg som sagt

Mannen kommer hjem

Herlige svigerforeldre

Kjekk far også

Har i følge folk alle steder blitt brun

Var i dag under 80 kilo (igjen). For 79,9 kilo er også under 80 :D

Skrevet

Idag er bare elsk foruten litt kvalme.

Denne damen tar helg nå og har bestilt mannen hjem i natt, så det passer vel fint :)

Fotballkamp for begge barna, jeg fikk se på begge to.

Sol

Helg som sagt

Mannen kommer hjem

Herlige svigerforeldre

Kjekk far også

Har i følge folk alle steder blitt brun

Var i dag under 80 kilo (igjen). For 79,9 kilo er også under 80 :D

Kjempebra, så flink du er!!!

Skrevet

Siste sommeravslutning er ferdig - superelsk!

Lagde nettopp en veldig god lemon curd som skal i makroner.

Sola skinner dag etter dag.

Gleder meg til tur med midterste neste helg.

Skrevet

Må bare føye på en åttitallsfilmelsk (velsignede dvd-samling): Fabulous Baker Boys i kveld, herlig...

Skrevet

Fant igjen to dvd'er jeg ikke rakk å se, men visst hadde bestilt på toppen av min armløshet, og det er to av de fineste i verden, Der Himmel über Berlin og Paris, Texas, jippi!

Jeg mener å huske at jeg dessverre fant Paris, Texas skuffende kjedelig, men ååååh - Der Himmel über Berlin er absolutt verdt både en elsk og en jippi! i mine øyne - det er sikkert femten år siden jeg så den første gang, og jeg kjenner nå at det er så lenge siden at det nok ligger an til et gjensyn i nærmeste fremtid!

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg dessverre fant Paris, Texas skuffende kjedelig, men ååååh - Der Himmel über Berlin er absolutt verdt både en elsk og en jippi! i mine øyne - det er sikkert femten år siden jeg så den første gang, og jeg kjenner nå at det er så lenge siden at det nok ligger an til et gjensyn i nærmeste fremtid!

Ikke sant? Jeg gikk en liten tur på IMBD sin liste over filmer fra åttitallet igjen forrige dagen og tok et kjemperaid - de hadde noe sånt som 30.000 titler - siden feriepengene kom, og bestilte meg både Paris og Berlin, helt til en liiiten klokke bak i hodet begynte å ringe, for det kjentes veldig kjent ut, og det var jo fordi jeg bestilte dem i forrige runde i vinter. Gledergledergleder meg til å se! Hadde egt tenkt i går, men da ble det Fabulous Baker Boys i stedet (som har holdt seg vanvittig godt). Jeg elsket Paris, Texas da den kom, har den faktisk som LP (!) også. Harry Dean Stanton spiller fletta av de fleste for meg... Mulig det blir Berlin i kveld, du får ta en tur :)

Skrevet

Elevene mine presterte dritbra på eksamen i går! Jeg er en flink lærer i år også. puh. 

Feriepenger

Mannen er borte til i morgen, jeg trenger veldig litt alenetid nå så det funker for oss begge

Kjoler! I dag er jeg smashing i en svart og hvit kreasjon med prikker som jeg fikk i gave av en venninne. I morgen er jeg sensor i en blå og hvit fra Desigual. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...