Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Når man har gått og fullført førsteåret på høgskole, kommer man da automatisk inn andre året på samme linje, eller er det noe vi studenter må gjøre? Kom plutselig til å tenke på det her, har ikke sett noen plasser eller fått beskjeder om det så rekner med det går automatisk? Men ville bare høre for å være sikker... :S Anonymous poster hash: f9d77...6fe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Det går automatisk Anonymous poster hash: eaf5b...f86
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Det går automatisk Anonymous poster hash: eaf5b...f86 Puh...! Anonymous poster hash: f9d77...6fe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Det går automatisk Anonymous poster hash: eaf5b...f86 Puh...! Anonymous poster hash: f9d77...6fe Og det er du sikker på?! Spesielt å svare uten å vite hvor HI går.. Jeg måtte søke separat på nytt år. Søkere som kom rett fra første året ble prioritert foran søkere utenfra, eller som hadde hatt pause, men søkte man ikke fikk man ikke plass. Anonymous poster hash: a7359...5d1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Det går automatisk Anonymous poster hash: eaf5b...f86 Puh...! Anonymous poster hash: f9d77...6fe Og det er du sikker på?! Spesielt å svare uten å vite hvor HI går.. Jeg måtte søke separat på nytt år. Søkere som kom rett fra første året ble prioritert foran søkere utenfra, eller som hadde hatt pause, men søkte man ikke fikk man ikke plass. Anonymous poster hash: a7359...5d1 Men da fik dere vel info om det? Var inne på studentweben nå, og studieplanen min for 2. og 3. året ligger der, og innbetaling av semesteravgiften for høsten 2014 låg inne til betaling. Så da regner jeg med det har gått automatisk. Anonymous poster hash: f9d77...6fe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Hvis du er tatt opp på et bachelor- eller masterprogram går det automatisk. Anonymous poster hash: be739...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå