Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Hei! Er det noen som har vært på ferie der i mai? Hvordan er vannet, orker en frysepinn som meg å bade? Vurderer å ta med meg barna dit til våren igjen, og da må det bli masse bading Anonymous poster hash: 268b0...792
Gjest Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Friskt, men man bader ☺. Spørs når du synes det er for kaldt?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Friskt, men man bader ☺. Spørs når du synes det er for kaldt? Takk for svar Jeg bader ikke i Norge Så er virkelig en pyse. Er det varmt når man kommer opp av vannet igjen, eller må man varme seg i et håndkle? Anonymous poster hash: 268b0...792
Gjest Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Stort sett så er det mellom 25 til 30 grader der og går fint å legge seg rett ned på solsengen etter badet. Men været kan være ustabilt i mai, så det er sagt.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Noen her som har vært der nå nylig? Anonymous poster hash: 268b0...792
Trultemor85 Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Jeg var ikke på Kypros, men på Kreta i mai. Typisk norsk sommer egentlig. Var kaldt å bade i basseng om det ikke var lite vann eller oppvarmet. Men storkoste oss, og vi badet. Men ikke så mye som vi gjerne ønsket da. Var på Kypros siste skoleuke i fjor , og da var det hett, Hehe. Så gradene stiger hver uke fra mai.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Det er kjølig i vannet da, men ikke så kaldt som i Norge. Problemet er at været kan være veldig ustabilt. Jeg har fulgt med på værmeldingen der de siste ukene for moro skyld siden vi skal i samme område i starten av juli, og det har vært mye regn og skyer. Jeg ville nok heller reist i slutten av august/begynnelsen av september dersom du vil reise utenfor høysesong. Anonymous poster hash: b6e31...816
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Jeg var på Kypros på slutten av mai, i år! :-) Været var kjempe bra! Lå på 24 - 29 grader i skyggen. Været var stabilt og fint da jeg var der! Sol og skyfri himmel. Noe skyer fra morgen, men de forsvant i 11-12 tiden. :-) Temperaturen i sjøen var også kjempe herlig! Vi lå på stranden hver dag og etter å ha ligget litt i sola MÅTTE vi bade fordi det ble så varmt. :-) Kjennes litt kaldt ut til å begynne med, men det bare fordi man er så varm i kroppen. Da man først har kommet seg under, er det kjempe deilig! Langt i fra kaldt. :-) Så vi vekslet gjevnt mellom solsengq og bading ;-) Anonymous poster hash: 90c5d...498
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Tusen takk for svare dere satser på en uke i slutten av mai Hi Anonymous poster hash: 268b0...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå