Gå til innhold

Hvor kjøper man best sparkesykkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen skal få sparkesykkel, men hvor kjøper man den beste?

Lekebutikk? Sportsbutikk? Eller andre steder?

Ikke link til nettbutikk, vil gå fysisk i butikken og kjøpe

Anonymous poster hash: 489db...7d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken alder?

6 år. Og før noen lurer, han har tohjulsykkel. Sparkesykkelen skal brukes på ferie, hos besteforeldre osv., når tohjulsykkel ikke er egnet pga. transport.

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med de med tre hjul fra bla. Xxl.

Anonymous poster hash: c7026...b3e

Skrevet

Har 4 barn og prøvd mange sparkesykler og den beste er definitivt Micro. Kjøpes på bl.a G-max.

Til en 6-åring ville jeg kjøpt med 2 hjul. Her har 7-åringen 2-hulingen og 5-åringen 3-hjulingen fra micro. Yngste ønsker seg nå med 2 hjul.

Anonymous poster hash: 88046...016

Skrevet

Er fornøyd med sparkesyklene fra Micro. Pleier å kjøpe på Xxl pga prisgarantien.

Skrevet

Boardshop har vel de beste.spørs litt hvor mye penger du har tenkt og legge i den også da.de bedre er også dyrere,men varer mye lengre.

Micro føler jeg er for mindre barn.gittrne her hadde Micro da de begynte frem til de var ca 4-5 år

Skrevet

Micro har vi god erfaring med. Hadde med 2 hjul foran når han var 2,5 år, gikk over til vanlig 2-hjuling når han var 3,5. Pappaen har også fått seg Micro sparkesykkel som jeg låner av og til, da slipper jeg å løpe etter gutten.

Bestilte begge på XXL sin nettbutikk.

Anonymous poster hash: e1659...907

Skrevet

Micro er for alle aldre altså, de har ikke bare de plastsparkesyklene med 3 hjul (de er kjempegode, men de vokser jo fra dem)

Min 7-åring har denne og er superfornøyd. Veldig gode hjul, triller godt og man kan bytte kulelagre o.l. om det ryker noe

http://www.xxl.no/sykkel/sykler/sparkesykkel/micro-micro-sprite-black-ks-sparkesykkel-black/p/1089322_1_style

Micro har også hakket dyrere sykler, om sønnen din vil ha det enda mer avansert

http://www.xxl.no/sykkel/sykler/sparkesykkel/micro-mx-benji-pro-sparkesykkel/p/1097637_1_style

10-åringen min har slik som denne, men han bruker sin veldig mye, trikser, kjører på ramper, hopper o.l. Det er ikke så mange 6-åringer som trenger såpass avanserte sparkesykler (enda)

http://www.gmax.no/produkt/115994/madd-vx3-nitro-extreme-sparkesykkel

Anonymous poster hash: 88046...016
Skrevet

Ble Micro sparkesykkel fra xxl. Guttungen er fornøyd, grei pris (499), alder opp til 8 år. Så nå har han sparket rundt i veien strålende fornøyd.

Skrevet

Mgp sparkesykkel. Fås kjøpt på gsport. Kvalitet. Ikke plastiskfantastisk. Kostet 1700.

Anonymous poster hash: 7d642...0c3

Skrevet

Ble Micro sparkesykkel fra xxl. Guttungen er fornøyd, grei pris (499), alder opp til 8 år. Så nå har han sparket rundt i veien strålende fornøyd. Anonymous poster hash: 489db...7d2

glemte å skrive at jeg er TS

Skrevet

Sparkesykkel av kvalitet ville jeg kjøpt i sykkelbutikk/sportsbutikk. 

Anonymous poster hash: 7dbdd...83f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...