Gå til innhold

Hva er galt med meg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen er totalt i ubalanse kjennes det ut som. Har perioder med ekstremt mye hjerteklapp og uregelmessig hjerterytme, masse leamus overalt, vondt i hode, kjever og tenner, plutselige utbrudd av eksem, stikninger i fingre og tær (kan forekomme andre steder også), nummenhetsfølelse i ansikt og bein, generell trøtt og sliten, men ikke utslitt. Har vært hos hjertespesialist og fastlege. Har fått diagnosen supraventrikulær takykardi hos hjertespesialisten, fastlege finner ikke noe galt på blodprøver. Noen som har en formening om hva det feiler meg? Bare kjennes ut som om kroppen er på randen av kollaps...

Anonymous poster hash: bf025...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Diabetes?

Anonymous poster hash: 9c058...73b

Skrevet

Be om mer utredning.

Anonymous poster hash: 71a86...f6a
Skrevet

Stoffskiftet er sjekket og ser ut til å være i orden.

Skrevet

Alle prøver er i orden, men det er noe riv, ruskende galt her..:P

Hi

Skrevet

Hvor lenge har det pågått? Det hadde alle symptomer på det du har uuntatt urytmisk hjerterytme. Det pågikk i nesten et år. Etter det gikk det gradvis bort. Dette er nå 4 år siden. Legen fant heller ingenting. Sa bare at nervesystemet kan være tullete og i ubalanse, men ingen fare.

Anonymous poster hash: 33b38...ba0

Skrevet

Du bør utredes av en nevrolog

Anonymous poster hash: 3a166...e5b

Skrevet

Kan være nerver som er i klem, eller så enkelt som muskelknuter! 

Jeg har noe lignende, ikke så jeg vil sammenligne mine og dine symptomer, men jeg hadde ofte nummenhetsfølelse (ofte halve ansiktet, en arm, hele ene siden osv), hjertebank, svimmel, kvalme, magesmerter... Viste seg å være migrene. Nå går jeg på migrene-forebyggende medisiner, og jeg har sjeldent disse symptomene lengre. Jeg vil bare si at noen ganger så kan sykdommen/lidelsene komme av noe ganske så enkelt som man vanligvis ikke forbinder med symtpomene...

Anonymous poster hash: ed846...a07
Skrevet

Nå bare skyter jeg fra hofta her, men hva med å prøve naprapat? Nummenhet, hodepine og smerter i kjeve kan høres ut som noe låsninger et sted. Eksem får jeg av å spise matvarer jeg ikke tåler. Ville tatt allergitest hvis jeg var deg. Jeg har også slitt med svimmelhet og uregelmessig hjerterytme. Jeg ble testet for alt mulig, til og med borreliose. Ingen funn. Legen sa at nummenhet i kroppen og hjerteklapp kunne skyldes søvnmangel, og det stemte på en prikk! Hadde sovet veldig dårlig over en lengre periode. Sover du godt?

Skrevet

Stress?

Anonymous poster hash: 00514...84e
Skrevet

Nå bare skyter jeg fra hofta her, men hva med å prøve naprapat? Nummenhet, hodepine og smerter i kjeve kan høres ut som noe låsninger et sted. Eksem får jeg av å spise matvarer jeg ikke tåler. Ville tatt allergitest hvis jeg var deg. Jeg har også slitt med svimmelhet og uregelmessig hjerterytme. Jeg ble testet for alt mulig, til og med borreliose. Ingen funn. Legen sa at nummenhet i kroppen og hjerteklapp kunne skyldes søvnmangel, og det stemte på en prikk! Hadde sovet veldig dårlig over en lengre periode. Sover du godt?

Her er det nok mye som kan stemme. Har mye smerter i rygg og nakke, med knepping i nakken når jeg snur på hodet. Sover også dårlig, er alene med små barn.

Hi

Skrevet

Låsninger i en av nakkevirvlene kan påvirke hjerterytmen, det kan en av brystryggvirvlene også gjøre i noen grad. Sistnevnte kan også påvirke søvnen. Så kiropraktor eller naprapat er nok lurt, ja.

Få også sjekket deg for matintoleranser og også mineraler (alle, ikke bare de 2-4 vanligste) da både matintoleranser og mineralmangel/-ubalanser også kan gi en del av symptomene dine.

Anonymous poster hash: c466d...1d0
Skrevet

Låsninger i en av nakkevirvlene kan påvirke hjerterytmen, det kan en av brystryggvirvlene også gjøre i noen grad. Sistnevnte kan også påvirke søvnen. Så kiropraktor eller naprapat er nok lurt, ja.

Få også sjekket deg for matintoleranser og også mineraler (alle, ikke bare de 2-4 vanligste) da både matintoleranser og mineralmangel/-ubalanser også kan gi en del av symptomene dine.

Anonymous poster hash: c466d...1d0

Interessant! Jeg får bestille time hos kiropraktor eller naprapat.:)

Skrevet

Supraventrikulær takykardi, angst og muligens generelt høyt stressnivå?

Anonymous poster hash: ac456...b00
Skrevet

Hm, høres ut som meg, har også mange av disse symptomene, og synes det er vanskelig å si noe til legen for det er så lite konkret, litt her og litt der liksom. Har heller ikke funnet noen grunn til hjertebank, men er ganske plaget av det og hjertebanken i seg selv er ganske slitsom. Jeg har bare funnet ut at det er mange ting på en gang, begynner med søvn! Når jeg hører noen fortelle at de sover dårlig, våkner ofte pga småbarn f.eks. og må stå tidlig opp, så tenker jeg at de må være veldig slitne.. men når det gjelder meg selv så tenker jeg ikke over det på samme måten. Det som har hjulpet meg er å slutte med sukker, ta multivitamin (mivi total heter den jeg tar), og for første gang i mitt liv ta "fem om dagen" på alvor. Søvnen får jeg ikke gjordt noe med, siden barna våkner når de gjør og det blir uregelmessig, men jeg mediterer når jeg har tid til det og det hjelper. Trenger ikke gjøre noe annet enn å sitte å puste noen minutter.

Håper du finner ut av det! Jeg har også lest en del om candida allergi, og det stemmer en del på meg iallefall, men den "kuren" for å få det ut av kroppen virker veldig omfattende, og dietten vanskelig å gjennomføre (med småbarn og slikt, men med litt selvdisiplin går jo det såklart). Du kan jo lese her: http://www.candidaallergy.com

Håper du finner ut av det! 

Anonymous poster hash: b1a6e...4b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...