Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Skal jeg fortelle dette til min mann? Han som "ba meg ut" vet at jeg er i et stabilt og godt forhold og jeg holdt faktisk på å ramle av stolen når jeg så meldingen som hadde kommet her igår. Han som har bedt meg ut er en jeg kjenner via jobben, og som jeg ikke i min villeste fantasi kunne sett for meg var intr. Jeg er selvfølgelig helt uintr. og det sa jeg tydelig ifra om. Min mann finnes overhode ikke sjalu, så jeg vet ikke om det er nødvendig å fortelle dette? samtidig vil jeg ikke skjule noe for min mann. Vi er 100% ærlig mot hverandre. Anonymous poster hash: 6bc8f...106
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Jeg vill sakt det bare fordi jeg ikke liker å holde ting hemmelig eller noe som kan skape krangel senere og fordi jeg vil gjerne vite om noen spør min mann ut. Anonymous poster hash: b9c05...0bf
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Hvis dere er 100% ærlige mot hverandre så hadde jeg fortalt.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Jeg tror jeg hadde fortalt det ganske kjapt, som en morsom ting som hadde hendt den dagen. Anonymous poster hash: 98ebe...79a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Jeg hadde fortalt :-) Anonymous poster hash: f031d...151
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Tusen takk for svar, da forteller jeg det når jeg kommer fra jobb. Er jo ingen stor sak for hverken min eller min mann sin del, tydeligvis større for han som ba meg ut. Anonymous poster hash: 71ee0...a4b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Tusen takk for svar, da forteller jeg det når jeg kommer fra jobb. Er jo ingen stor sak for hverken min eller min mann sin del, tydeligvis større for han som ba meg ut. Anonymous poster hash: 71ee0...a4b Tror nok det ja Anonymous poster hash: f031d...151
Mamma4livet Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Jeg hadde ikke fortalt dette til han. Hva ønsker du å oppnå med det? Prøv å tenk deg selv i samme situasjon, hadde du ikke begynt å fantasert om hvorfor en kvinne sendte en slik invitasjon? Hadde din mann kanskje invitert til dette selv, sendt ut "feil" signaler osv. Hvorfor skulle din mann ha ønske om å vite dette? Du har jo ikke oppfordret denne mannen til å sende en invitasjon? Og du har avvist hans invitasjon med en gang?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Jeg hadde fortalt det. Sansynlig vis hadde jeg takket ja også hvis det var en hyglig mann. Kommer an på hvordan invitasjonen var formulert. Anonymous poster hash: 233e1...870
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Sjelevenner forteller man alt til :-)Jeg hadde ville visst det hvis min mann ble bedt ut... Anonymous poster hash: f031d...151
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Jeg hadde ikke fortalt dette til han. Hva ønsker du å oppnå med det? Prøv å tenk deg selv i samme situasjon, hadde du ikke begynt å fantasert om hvorfor en kvinne sendte en slik invitasjon? Hadde din mann kanskje invitert til dette selv, sendt ut "feil" signaler osv. Hvorfor skulle din mann ha ønske om å vite dette? Du har jo ikke oppfordret denne mannen til å sende en invitasjon? Og du har avvist hans invitasjon med en gang? Er jo derfor jeg har lurt på om jeg skal fortelle det. Fordi jeg ønsker ikke å oppnå noe som helst, men jeg vil heller ikke skjule det. Vedkommende som har bedt meg ut har sendt invitasjonen på min jobb-epost. Han har hverken min privatepost eller mitt telefonnummer privat, kun til kontoret fordi det står i min signatur på eposten min på jobben og jobben krever epost-kontakt. Jeg har selvsagt svart at det var hyggelig å bli bedt ut, men at jeg ikke er intr. Mannen min kjenner meg jo veldig godt, og er trygg på meg. Han vet at jeg er veldig utadvendt og smilende og blid ( sitter i en frontposisjon på jobb som tar imot kunder hele dagen ) Anonymous poster hash: 71ee0...a4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå