Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Hvis far ikke følger samværsplanen, hvilke konsekvenser kan det få for ham? Anonymous poster hash: db3be...283
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Dokumenter alle gangene han uteblir fra samvær og ta dette til nav slik at han må betaler større bidrag. Ut over det tror jeg dessverre ikke det får særlige følger for ham. Barna taper og det må du hjelpe dem med på best mulig måte, at de takler at pappa ikke stiller opp. Men mest taper han selv på sikt som ender med å ikke kjenner sine egne barn. Få ham med på ny mekling. Anonymous poster hash: 04975...193
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Desverre har det ingen konsekvenser... Bortsett fra sårede barn som ikke får sett far.. Jeg har tre barn med en som ikke er interessert i samvær.. Ikke får vi noe mere bidrag heller.. Kun usle 3200,- til sammen for alle tre i bidragsforskudd... Helt tragisk...! Jeg skjønner virkelig ikke at det går an å avvise sitt eget kjøtt og blod... Anonymous poster hash: 6630e...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå