Gå til innhold

Snart 5 timer siden jeg satte inn abortpillen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

MA der foseret stoppet for 5 uker siden, var da 6 uker på vei!

Har valgt hjemmeabort med min mann tilstede! Som overskriften sier, så nærmer det seg 5 timer siden jeg satt inn cytotec og tok 2 paracet og 2 voltaren! Etter 1 time i sengen måtte jeg bare gå på do, forferdelig tissetrengt, og allerede da var det kommet blod! Ila disse timene har jeg (bank i bordet) ingen smerter, men det er blod og klumper (sorry detaljene) på papiret når jeg tørker meg! Kroppen har tydeligvis begynt å støte ut, men jeg trodde at jeg skulle ha mye smerter til nå.de kan selvfølgelig komme, men er det noen som har vært igjennom prosessen og som vil fortelle meg om den?! Vær så snill og ikke kom med skrekkhistorier,det trenger jeg ikke, er som sagt innstilt på at det vil gjøre vondt, men fortell gjerne om hvordan forløpet ditt var?!takk:)

Anonymous poster hash: 194ff...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok mifegyne tabletten på en tirsdag. Onsdag aborterte jeg, men måtte likevel da cycotec tablettene den torsdagen. Hadde ingen smerter i det heletatt, verken på onsdag da jeg aborterte eller torsdagen etter cycotec pillene :) 

Skrevet

Jeg tok medisinsk abort på sykehuset. Fikk kramper i magen, begynte å blø, og fikk rie-lignende smerter. Det var ikke like vondt som rier ved en fødsel, mer som ekstreme menstruasjonssmerter. Var på do maaange ganger, og det kom mye blod. Fløy på do hvert 20 minutter i flere timer etterpå. Tok vel ca 3 timer fra jeg fikk pillene til kroppen reagerte. Var helt overkommelig.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 04ad1...e46
Skrevet

Jeg tok mifegyne tabletten på en tirsdag. Onsdag aborterte jeg, men måtte likevel da cycotec tablettene den torsdagen. Hadde ingen smerter i det heletatt, verken på onsdag da jeg aborterte eller torsdagen etter cycotec pillene :)

Her slapp her mifegyne tablettene, siden svangerskapet allerede hadde stoppet av seg selv for 5 uker siden! Har kun fått cytotec og smertestillende! Er innstilt på kramper og smerter, noe annet syntes jeg er unaturlig, men så flott at du hadde en ok opplevelse da, noen er bare heldige :-)

Skrevet

Jeg tok medisinsk abort på sykehuset. Fikk kramper i magen, begynte å blø, og fikk rie-lignende smerter. Det var ikke like vondt som rier ved en fødsel, mer som ekstreme menstruasjonssmerter. Var på do maaange ganger, og det kom mye blod. Fløy på do hvert 20 minutter i flere timer etterpå. Tok vel ca 3 timer fra jeg fikk pillene til kroppen reagerte. Var helt overkommelig. Lykke til! Anonymous poster hash: 04ad1...e46

Takk! Her har jeg ikke den opplevelsen, så er redd pillene ikke funker! Det sto i brevet at det ville ta 4-6 timer, nå har det altså gått 5,og jeg har kun litt blod med trevler:-(

Skrevet

Føler med deg:(

Når jeg tok de pillene så syntes jeg aldri det skjedde noe, etter 6 timer bare litt småblødninger, slim og lette til moderate menssmerter. Var overbevisst om at de ikke hadde virket på meg, bare "forstyrret" systemet litt, så da ingenting mer hendte kranglet jeg meg til å få komme inn på sykehuset igjen dagen etter fordi jeg trodde jeg måtte få nye piller. Men alt var ute og bra var jo det. Lykke til.

Anonymous poster hash: 075c4...250

Skrevet

Føler med deg:(

Når jeg tok de pillene så syntes jeg aldri det skjedde noe, etter 6 timer bare litt småblødninger, slim og lette til moderate menssmerter. Var overbevisst om at de ikke hadde virket på meg, bare "forstyrret" systemet litt, så da ingenting mer hendte kranglet jeg meg til å få komme inn på sykehuset igjen dagen etter fordi jeg trodde jeg måtte få nye piller. Men alt var ute og bra var jo det. Lykke til.Anonymous poster hash: 075c4...250

Jøss,så bra :-) mannen min er i den god tro at kanskje det som har kommet til nå er det hele, men jeg venter som sagt fortsatt,hehe ;-) jeg har dessverre lest aaaaalt for mange skrekkhistorier her inne, og har hele tiden sett for meg det verste, har grudd meg forferdelig mye! Men hey, mye kan skje enda, men jeg så som sagt for meg at det skulle komme i gang med smerter ganske så kjapt! jaja, vi får gi det dagen, mye kan forstatt skje:-)

Siden jeg tar smertestillende ekstremt sjeldent, så kan jo det godt være at jeg er godt smertelindret nå!

Skrevet

Snufs, ingen endringer her enda, bare murringer! Redd det ender med enda en kur :-(

Skrevet

Snufs, ingen endringer her enda, bare murringer! Redd det ender med enda en kur :-(Anonymous poster hash: 194ff...265

Vel,litt på papiret når jeg tørker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...