Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Virker som de fleste her kjenner noen, har medvirket til eller selv blitt bedratt. Er det naivt å tro at mannen ikke vil være det? Jeg tror aldri jeg ville greid å tilgi det. Alle kan gjøre feil, men tillit er så grunnleggende i et forhold for min del Anonymous poster hash: 4803b...d18
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Det er nok ganske naivt dessverre. Jeg har vært i 3 seriøse forhold, samtlige var utro en eller flere ganger. Mens jeg var singel så mottok jeg flere tilbud fra menn som var opptatt om uforpliktende sex, forhold eller prøve å være kjærester. Avslo selvfølgelig samtlige av tilbudene, selv om jeg opplevde sextørke. Har flere venninner som lever med menn som har vært utro mot dem, og flere som har avsluttet forhold på grunn av utroskap. Min beste kompis opplevde at hans forlovede lå med halve bygda mens de planla bryllup. Anonymous poster hash: 41835...807
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Det er nok veldig vanlig.. Så du er nok en smule naiv. Men ALLE er jo ikke utro, selv om det kan virke sånn. Jeg får tilbud fra gifte menn. Og dette er ofte menn som kjenner mannen min, og/eller jeg kjenner kona. Blir ikke lengre sjokkert, men det får meg jo til å tenke... Anonymous poster hash: eae99...b50
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Er mer normalt enn man skulle tro. Etter mange år i arbeidslivet og flere arbeidsplasser har jeg nå sett det meste på jobbtur og firmafester. Har også gått diverse tilbud om en kjapp en på kopirommet. Dette fra kjekke småbarnsfedre med flotte koner. Slike ting passer ikke meg og må innrømme jeg ser litt ned på disse svina. Men kvinnfolkene er ikke noe bedre, utro som tusan de også. Anonymous poster hash: 27c61...e16
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Har lest en gang at 50 % opplever utroskap... Og det er vel kun de affærene som blir kjent.. Er nok naivt men igjen så må man stole på partneren og ikke sørge over ting som ikke (enda) har skjedd. Anonymous poster hash: 93d0b...715
Gjest Antarctica Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Like vanlig som løvetann. Men er ikke de fleste mennesker del av mer enn ett forhold i sitt liv? Jeg har hatt mange kjærester, noen trofaste, andre mindre trofaste. Han som er nå, er av den trofaste typen. Det er jo fint. Men jeg ville ikke dø om han så to ganger på andre.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er også en av dem som er redd for utroskap, selv om det ikke har skjedd (såvidt jeg vet). Mest fordi jeg synes mannen min er så utypisk en "utro mann", og det får meg til å lure: han er trygghetssøkende, trives best hjemme, ekstremt kjærlig og kosete, i tillegg til at han aldri har sett to ganger på en dame i alle disse årene vi har vært sammen. Er det naivt å tro at han aldri ville vært utro? Jeg, på den andre siden, er supersosial, kan godt flørte litt på byen og har større behov for bekreftelse enn ham. Altså, jeg er utad mer den "typiske utro typen", om man skal se på stereotypene. Allikevel tar jeg meg ofte i å være livredd for at han skal forelske seg i noen andre eller gå fra meg pga. en annen dame. Svært irrasjonelt, men klarer ikke helt kontrollere tankene i disse hormonelle, gravide tider... Anonymous poster hash: f7684...840
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Like vanlig som løvetann. Men er ikke de fleste mennesker del av mer enn ett forhold i sitt liv? Jeg har hatt mange kjærester, noen trofaste, andre mindre trofaste. Han som er nå, er av den trofaste typen. Det er jo fint. Men jeg ville ikke dø om han så to ganger på andre. Nei, det ville ikke jeg heller. Men om han gikk bak min rygg og hadde sex med en annen, hadde jeg blitt svært såret. Hadde han derimot fortalt meg at han ønsket noen andre, hadde jeg respektert han, selv om jeg hadde blitt lei meg. Full forståelse for at man kan få crush på andre gjennom et langt forhold, men jeg synes man bør respektere den man er i forhold med, og avslutte ev. Bli enig om at det er ok, før man er med andre. HI Anonymous poster hash: 4803b...d18
MrsMilla Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Aner ikke med dere andre, og statistikken sier sikkert sitt. Men blant min omgangskrets vet jeg ikke om noen som er utro mot mannen sin eller motsatt. Er jo godt mulig de som eventuelt er det ikke ville ha sagt noe forsåvidt, men anser det ikke som et problem eller som noe som er spesielt vanlig her i alle fall. Kan overhodet ikke se for meg at mannen min er det - uten at man selvsagt noen gang kan garantere noe - og jeg har heller aldri vært utro mot ham. Nå er vi gifte i tredveårene i en middels stor by med temmelig etablerte venner som også stort sett er foreldre, har greie jobber og nok hobbyer - skal godt gjøres å finne tid til sånt haha. Men i småforhold, useriøse forhold og studietid var det like vanlig som øl.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Aner ikke med dere andre, og statistikken sier sikkert sitt. Men blant min omgangskrets vet jeg ikke om noen som er utro mot mannen sin eller motsatt. Er jo godt mulig de som eventuelt er det ikke ville ha sagt noe forsåvidt, men anser det ikke som et problem eller som noe som er spesielt vanlig her i alle fall. Kan overhodet ikke se for meg at mannen min er det - uten at man selvsagt noen gang kan garantere noe - og jeg har heller aldri vært utro mot ham. Nå er vi gifte i tredveårene i en middels stor by med temmelig etablerte venner som også stort sett er foreldre, har greie jobber og nok hobbyer - skal godt gjøres å finne tid til sånt haha. Men i småforhold, useriøse forhold og studietid var det like vanlig som øl. Alle i min omgangskrets, inkludert to av mine seriøse forhold, var over 30 år, med barn, gift/samboere. Anonymous poster hash: 41835...807
MrsMilla Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Aner ikke med dere andre, og statistikken sier sikkert sitt. Men blant min omgangskrets vet jeg ikke om noen som er utro mot mannen sin eller motsatt. Er jo godt mulig de som eventuelt er det ikke ville ha sagt noe forsåvidt, men anser det ikke som et problem eller som noe som er spesielt vanlig her i alle fall. Kan overhodet ikke se for meg at mannen min er det - uten at man selvsagt noen gang kan garantere noe - og jeg har heller aldri vært utro mot ham. Nå er vi gifte i tredveårene i en middels stor by med temmelig etablerte venner som også stort sett er foreldre, har greie jobber og nok hobbyer - skal godt gjøres å finne tid til sånt haha. Men i småforhold, useriøse forhold og studietid var det like vanlig som øl. Alle i min omgangskrets, inkludert to av mine seriøse forhold, var over 30 år, med barn, gift/samboere. Anonymous poster hash: 41835...807 Så trist. hvordan kom det opp i lyset i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Aner ikke med dere andre, og statistikken sier sikkert sitt. Men blant min omgangskrets vet jeg ikke om noen som er utro mot mannen sin eller motsatt. Er jo godt mulig de som eventuelt er det ikke ville ha sagt noe forsåvidt, men anser det ikke som et problem eller som noe som er spesielt vanlig her i alle fall. Kan overhodet ikke se for meg at mannen min er det - uten at man selvsagt noen gang kan garantere noe - og jeg har heller aldri vært utro mot ham. Nå er vi gifte i tredveårene i en middels stor by med temmelig etablerte venner som også stort sett er foreldre, har greie jobber og nok hobbyer - skal godt gjøres å finne tid til sånt haha. Men i småforhold, useriøse forhold og studietid var det like vanlig som øl. Alle i min omgangskrets, inkludert to av mine seriøse forhold, var over 30 år, med barn, gift/samboere. Anonymous poster hash: 41835...807 Så trist. hvordan kom det opp i lyset i det hele tatt? Hva, utroskapen? Tre i omgangskretsen fikk vite det fra mannen sin, bestekompisen hørte rykter på bygda om forloveden og hun tilstod ganske lett, andre igjen, meg selv inkludert, hørte det enten fra elskerinna selv eller hennes venninner. Anonymous poster hash: 41835...807
MrsMilla Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Aner ikke med dere andre, og statistikken sier sikkert sitt. Men blant min omgangskrets vet jeg ikke om noen som er utro mot mannen sin eller motsatt. Er jo godt mulig de som eventuelt er det ikke ville ha sagt noe forsåvidt, men anser det ikke som et problem eller som noe som er spesielt vanlig her i alle fall. Kan overhodet ikke se for meg at mannen min er det - uten at man selvsagt noen gang kan garantere noe - og jeg har heller aldri vært utro mot ham. Nå er vi gifte i tredveårene i en middels stor by med temmelig etablerte venner som også stort sett er foreldre, har greie jobber og nok hobbyer - skal godt gjøres å finne tid til sånt haha. Men i småforhold, useriøse forhold og studietid var det like vanlig som øl. Alle i min omgangskrets, inkludert to av mine seriøse forhold, var over 30 år, med barn, gift/samboere. Anonymous poster hash: 41835...807 Så trist. hvordan kom det opp i lyset i det hele tatt? Hva, utroskapen? Tre i omgangskretsen fikk vite det fra mannen sin, bestekompisen hørte rykter på bygda om forloveden og hun tilstod ganske lett, andre igjen, meg selv inkludert, hørte det enten fra elskerinna selv eller hennes venninner. Høres jo bare fælt ut. Husker selv forhold i studietida og det evinnelige dramaet med utroskap og tull i alle retninger. Kjenner jeg er veldig glad at det ikke er sånn lengre, og om det er utroskap i min vennekrets er den jaggu godt skjult. Men kan jo sikkert godt være. Oppfatter det som at det gjerne er mennesker med behov for bekreftelse eller som kjeder seg som havner i slike situasjoner. Isåfall er vi trygge inntil videre :-) Kanskje greit å ha opplevd slikt da man var veldig ung for å sette pris på det gode forholdet man har og velge å ikke ødelegge dette. Anonymous poster hash: 41835...807
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Nja, utro som i å være i fysisk kontakt/ha sex med andre vet jeg ikke. Men å "ha noe på gang" med noe, ja det tror jeg. Har ferska mannen min, har 2 venninner som har ferska sin.. Har et par venninner som selv har vært utro, og ja, jeg har vært det selv. Min unnskyldning var at jeg ikke hadde det bra der jeg var. Mannfolk tror jeg er litt enklere enn som så Anonymous poster hash: de2a6...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå