Gå til innhold

Barnehage - fra liten til stor avd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagen til guttungen er det kun to avd. Gutten min blir den eneste fra sin gruppe som flytter over, kjenner jeg er litt spent. Han vil være 2 1/2 år når han bytter til stor avd. Hvor gammel var barnet ditt?

Anonymous poster hash: 17636...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi bytter til høsten. Da er hun 3 år og 4 mnd. Resten av gruppa hennes blir også med.

Skrevet

min var 2,5 år. Gikk så fint så.

Anonymous poster hash: f2a93...925

Skrevet

Gutten min var også 2,5 år. Jeg syns det var på tide! Kommer til å gå bra med gutten din!

Anonymous poster hash: 9c042...920

Skrevet

Det går helt fint, men spør barnehagen om de kan tilvenne ham gradvis. Vår var på "besøk" i storbarnsavdelingen sammen med en av de ansatte fra småbarnsavdelingen flere ganger før oppstart i storbarnsavdelingen.

Anonymous poster hash: 2a433...d2e
Skrevet

Min blir 2 år og 4 mnd. Tror det blir veldig fint.

Anonymous poster hash: a8d72...2a3

Skrevet

Min flytter ikke over før neste høst. Da er hun 3 år og 4 mnd.

Anonymous poster hash: 90cbc...b2f

Skrevet

Byttet over da hun var 3 år. Hun var eneste 3åringen som ble byttet over til storavdeling (de bytter over når det er 4 år i vår barnehage, men pga. plassmangel ble hun flyttet over).

Det var noen utfordringer i begynnelsen siden hun ikke hadde fått være med på besøksdagene på storavdeling og siden hun var minst. Gikk noen måneder før hun fant seg til rette.

Anonymous poster hash: 8760c...2a1
Skrevet

Mitt barn blir flyttet nå snart og han har ikke blitt to år en gang. Syns det er helt hårreisende! Men sånn er det visst siden kommunen må gi en plass til alle barn med krav på plass. Da må barnet mitt bare vike for de yngre barna. Kvalitet er ikke like viktig som kvantitet. Når alt kommer til alt handler dette kun om penger. Men som de sa til meg så må vi bare være fornøyd så lenge vi ar barnehageplass, mange andre som kunne tenkt seg den plassen barnet har...

Anonymous poster hash: ed9c5...cf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...