Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil slå et slag for kvinners kjønnshår,og de som er ubarbert ! Som mann synes jeg en stor,viltvoksende busk er både sexy og pent å se på :)

Mange av damene her som er naturlige ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Elsker overskriften. Gleder meg til å bære denne parolen i 8.marstoget :)

Skrevet

Elsker overskriften. Gleder meg til å bære denne parolen i 8.marstoget :)

Hehe,så bra ! :) Synes naturlig hårete damer er så flott,men har inntrykk av at det er få som lar det gro...?

Skrevet

Herregud, blir dere ikke lei av å diskutere kjønnshår snart?? KJØNNSHÅR!

Anonymous poster hash: 85246...57f

Skrevet

Herregud, blir dere ikke lei av å diskutere kjønnshår snart?? KJØNNSHÅR!

Anonymous poster hash: 85246...57f

Jeg har ikke diskutert det før,og synes hårvekst hos kvinner skulle vært mye mer akseptert og sett positivt på

Skrevet

barberer legger, og under armer og stusser litt der nede. Men syne hårete damelegger er rimelig lite feminint! Damer med hår under armene ser jeg på som urenslige. Hva de gjør nedentil har jeg ikke noe formening om hvis de er flinke til å dusje hver dag og vaske seg godt.

Anonymous poster hash: 040ce...ae6

Skrevet

Synes lange,myke kjønnshår er både feminint og flott jeg :)

Skrevet

hartbeat32, on 11 Jun 2014 - 10:54, said:

Nå snakket jeg om hår på leggene ang feminitet. Ikke kjønnshår. Anonymous poster hash: 040ce...ae6
Skrevet

Nå snakket jeg om hår på leggene ang feminitet. Ikke kjønnshår. Anonymous poster hash: 040ce...ae6

Skjønte det,samme gjorde jeg :)

Skrevet

hartbeat32, on 11 Jun 2014 - 10:56, said:

Anonym bruker, on 11 Jun 2014 - 10:55, said:

hartbeat32" data-cid="146435924" data-time="1402476856" data-date="i dag, 10:54 said:

Du sa at lange mye kjønnshår var feminint. Hår på leggene er IKKE kjønnshår Anonymous poster hash: 040ce...ae6
Skrevet

hartbeat32, on 11 Jun 2014 - 10:56, said:

Anonym bruker, on 11 Jun 2014 - 10:55, said:

hartbeat32" data-cid="146435924" data-time="1402476856" data-date="i dag, 10:54 said:

Du sa at lange mye kjønnshår var feminint. Hår på leggene er IKKE kjønnshår Anonymous poster hash: 040ce...ae6

Sorry,mente både kjønns og kroppshår

Skrevet

Usj, har du en fetisj? Det finnes mange sider på nettet hvor du kan titte på hårete damer altså..

Anonymous poster hash: b7872...8be
Skrevet

Nei takk til kjønnshår her. Jeg barberer meg ikke for mannens skyld, selv om han liker det slik han også, men for min egen. Så slipper man lugging i bind når man har mensen (auu!), at kjønnshårene synes gjennom tynne badedrakter og at man blir kjempesvett på sommeren der nede når man trener osv.

Anonymous poster hash: 9e418...8d6
Skrevet

Ingen fetisj hehe. Liker bare at damene har sin naturlige hårvekst :)

Skrevet

Usj, har du en fetisj? Det finnes mange sider på nettet hvor du kan titte på hårete damer altså..

Anonymous poster hash: b7872...8be

Og av alle sider så henvender han seg til kranglekjerringer på DiB :D Hahaha. Tenk å opprette egen profil bare for å skrive om kjønnshår. Har HI ingen jobb, hobby, dame, familie, barn?

Anonymous poster hash: 9e418...8d6

Skrevet

Jeg tror kanskje at du har bommet litt med publikum her.

Anonymous poster hash: 7f66b...a82

Skrevet

Må da få si at jeg liker damer med hårvekst...Og siden mitt inntrykk er at de fleste barberer seg,spørre om dette er tilfelle..

Skrevet

De aller fleste stusser i allefall. Og vi er mange som fjerner stort sett alt. Har ikke vært sammen med en eneste mann som setter pris på hår i maten ;)

Anonymous poster hash: 20487...50b
Skrevet

Prøvde meg på litt bush nå, men syntes faktisk det ble litt lukt selvom jeg vasker meg og er renslig. Mensen og alt satte seg jo "fast" i hårene. Endte opp med en strek foran, men bareberer resten og stusser så det ikke blir langt. Full bush er ikke noe for meg.

Anonymous poster hash: e6089...992
Skrevet

De aller fleste stusser i allefall. Og vi er mange som fjerner stort sett alt. Har ikke vært sammen med en eneste mann som setter pris på hår i maten ;)

Liker følelsen av håra som kiler i ansiktet nå jeg går ned på ei dame jeg...så det finnes oss som liker hår i maten også ;)

Skrevet

Liker følelsen av håra som kiler i ansiktet nå jeg går ned på ei dame jeg...så det finnes oss som liker hår i maten også ;)

Jo men det finnes jo en mellomting ;) Er jo ikke sånn at det må være full bush eller nakenrotte? :P Er så veldig mye bedre når jeg er barbert under og har litt hår på venusberget. Blir så himla mer sensitiv da ;)

Skrevet

Jeg vil slå et slag for kvinners kjønnshår,og de som er ubarbert ! Som mann synes jeg en stor,viltvoksende busk er både sexy og pent å se på :)

Mange av damene her som er naturlige ?

Du sitter der og håper at mange damer vil legge ut info om kjønnshårene sine til deg? Så patetisk. 

Med dette innlegget virker du bare ekkel beklager. Det samme vill evært tilfellet dersom du hadde motsatt parole. 

Anonymous poster hash: f1d76...db9

Skrevet

Ha ha. Herlig tråd. Det blir det samme med menn. Noen liker skjegg. Andre ikke. Fint å høre at du liker en stor buske, men det er nok veldig individuelt hva man liker.

Anonymous poster hash: 92259...0dd

Skrevet

Jo men det finnes jo en mellomting ;) Er jo ikke sånn at det må være full bush eller nakenrotte? :P Er så veldig mye bedre når jeg er barbert under og har litt hår på venusberget. Blir så himla mer sensitiv da ;)

Neida,det er sant ;) Visste ikke at man ble mer sensitiv uten hår...

Skrevet

Ha ha. Herlig tråd. Det blir det samme med menn. Noen liker skjegg. Andre ikke. Fint å høre at du liker en stor buske, men det er nok veldig individuelt hva man liker.

Anonymous poster hash: 92259...0dd

Hehe,takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...