Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Fra ett naust me skal selge... Eg skrev på fb at gamle garn kunne gis vekk ved henting (vi hadde 3 hengerlass ) folk ble galne! Jippi tenkte vi, der sparte vi ihvertfall noen turer på bosset :-) I etterkant fikk vi høre at tilsvarende garn lå på finn til 4000,- per garn!!! Damn :-( Mulig overpriset, men likevel.... Jaja poenget er at vi skal bygge nyt hytte ved sjøen og der vil jeg ha gammeldags stil :-) jeg ser at på hengerene som skal på bosset , ligger bla gamle bensinkanner , årer o.l... E det noe jeg kan bruke feks kannene til? Folk finner jo på så masse kult med gamle ting :-) vil nødig kaste og i ettertid finne ut at "aiii slike hadde vi masse av" hehe :-) Anonymous poster hash: 32205...5cc
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Selvsagt kan du bruke det til mye forskjellig. Jeg ville aldri kastet slike gamle ting. Om du ikke finner noe å bruke det for kan du garantert selge det. Noens skrot er andres skatter Kjør det i det minste til Fretex fremfor spøppeldynga. Anonymous poster hash: ab79a...331
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Mange bruker jo årer til pynt på veggen, enten på selve uteplassen (levegg eller noe) mens andre har de på veggen i gang eller vegg på hytta.. Mye kan brukes, og mye kan selges. Anonymous poster hash: 6b1c4...139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå