Gå til innhold

Hvis mannen din....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort hvis mannen din kom hjem fra jobb og fortalte at han ventet barn med en annen dame?

Anonymous poster hash: 6fe5d...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikka i vinkel, antageligvis slått han halvt i hjel. Hivd hele han på huet og ræva ut, og bedt han ringe mora si for å fortelle hvilken horebukk han var.

Anonymous poster hash: a0405...568
Skrevet

Kastet ham på hue og ræva ut. Utroskap er en ting, men å pule på seg barn og kjønnssykdommer er uakseptabelt. Tenk om dama hadde HIV og jeg hadde blitt smittet? Folk som har seg på si uten kondom, i voksen alder, er enda verre enn de som praktiserer sikker sex utenfor ekteskapet bak ryggen på kona.

I min familie er det slik: pult på en annen? Vel, gå til henne da. Vil hun ikke ha deg? Neimen, så synd for deg. Ha det.

Anonymous poster hash: 5c363...eeb
Skrevet

Knukket sammen i krampelatter, antagelig rullende rundt på gulvet en stund. Etter å ha fått igjen pusten og tørket tårene, ville jeg gratulert ham med å lykkes i å gi meg tidenes latter :D

Anonymous poster hash: a67f7...cd3
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Vinket ham farvel med ett lykke til på veien. Aldri hadde han fått komme inn døren igjen.

Skrevet

Da hadde jeg reagert med vantro og sjokk. Han er den siste på jord jeg ville trodd kunne gjort det, for å si det sånn. ;)

Anonymous poster hash: 5e691...646
Skrevet

Helt umulig å si. Jeg hadde sikkert blitt veldig kvalm aller først.

Skrevet

Hadde blitt ufattelig sjokkert og utrolig skuffet !!

Sint, frustrert, trist!

Anonymous poster hash: ab424...89b
Gjest Antarctica
Skrevet

Hmmm. Siden han er sterilisert, ville jeg nok ha blitt mektig overrasket i tillegg til det øvrige sjokket!

Skrevet

Hadde blitt utrolig såret.

Ville ikke fortsatt forholdet.

Likevel håpet at han fortsatt ville stille opp for våre barn og det nye barnet.

Anonymous poster hash: bd231...01b

Skrevet

Jeg hadde naturligvis blitt veldig såret og lei meg. Og så hadde jo spørsmålet blitt om jeg kan fortsette å være gift med han.

Skrevet

Jeg er en enten-eller. Enten hadde jeg blitt helt kald, pakket og dratt, eller så hadde jeg reagert noe voldsomt og dratt i sinne og tårer.

Skrevet

Jeg hadde blitt lei meg og sint og skuffet. Hadde blitt skilsmisse.

Skrevet

Hmmm. Siden han er sterilisert, ville jeg nok ha blitt mektig overrasket i tillegg til det øvrige sjokket!

Samme her :)

Skrevet

Da hadde det selvfølgelig blitt skillsmisse!

Skrevet

Hmmm. Siden han er sterilisert, ville jeg nok ha blitt mektig overrasket i tillegg til det øvrige sjokket!

Signerer denne :laugh:

Skrevet

Det har jeg opplevd. Brøt fullstendig sammen. Var visst planlagt fra hennes side. Ble kvalm av de begge to.

Anonymous poster hash: 90559...9a9

Skrevet

Jeg hadde fått sjokk. Blitt rasende og fortvilet.

Men det i seg selv hadde ikke automatisk ført til skilsmisse.

Anonymous poster hash: dc863...6ec

Skrevet

Her ble det skilsmisse, og han har 2 barn født med noen mnd. mellomrom som han ikke har noen kontakt med.

Anonymous poster hash: 67c25...7fe
Skrevet

Sikker på at han er det?

Anonymous poster hash: a0e80...faf

Skrevet

Rasert gjennom huset. Knust rifla hans og klippet opp jaktklærne. Pusset rævva med tannkosten hans. Stappet mobilen i kattedoen, gnidd makrell i tomat på alle hvite klær, peist alle tingene hans på plena og tømt kattedoen opp i der igjen.

Så vet jeg ikke. Grått litt. Tatt med barna i sinne og kjørt langt. Følt meg sviktet. Men aner ikke om jeg hadde gått fra han. Hadde jo fått MEGA problemer ifht. tillit for resten av livet.

Anonymous poster hash: 9df57...28e

Skrevet

da hadde han fått beskjed om å pakke seg en bag med det aller nødvendigste, og så hadde jeg kastet han på hue og ræva ut!

Så fort han hadde reist så hadde jeg sikkert brutt totalt sammen.. ringt en venninne eller to!

Og så hadde jeg tatt meg sammen, og begynt å planlegge 'hva nå'. Vi har to barn, og verden stopper ikke opp.. mye trøst i begrave seg selv i praktiske gjøremål!

Anonymous poster hash: 94aa7...4b8
Skrevet

hadde bett han pakke tingene sine. kan tilgi mye men ikke det.

Skrevet

Mest sannsynlig ledd meg ihjel. Var det ikke en spøk er det en stor sjans for at jeg ville slått han ihjel i affekt.

Anonymous poster hash: dc74d...d34
Skrevet

Hmmm. Siden han er sterilisert, ville jeg nok ha blitt mektig overrasket i tillegg til det øvrige sjokket!

Sikker på at han er det?

Anonymous poster hash: a0e80...faf

Det er vel en ting det er rimelig dumt å lyge om da sjansen for å bli oppdaget er meget stor 😄😄😄

Har du for vane å tro at mannen din lyger om alt??

Anonymous poster hash: dc863...6ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...