Gå til innhold

Hva har dere gjort etter 30 day shred da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med dag 29 og har da altså bare en dag igjen av programmet. Selv om jeg verken har mistet noe videre med kilo eller cm (har faktisk blitt større rundt rumpen og brystkassen pga mer muskler), merker jeg en enorm forskjell på kroppen. Hele fasongen har liksom endret seg, og jeg har fått masse komplimenter den siste uken på at jeg ser så "fit" ut, hehe... Men det er ikke bare det ytre som er positivt med programmet synes jeg, det er også det at jeg føler meg så mye sterkere og mer energisk. Nå har jeg snart trent i 30 dager i strekk uten en eneste hviledag (jogger 35 min 3 dager i uken i tillegg), og jeg innser jo at jeg ikke kan fortsette med det, men hvordan er det greiest å gjøre det videre. Trene en dag i uken på hvert nivå? Tre dager i uken på nivå 3? Hva har dere andre gjort?

Anonymous poster hash: 9040b...15d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt no more trouble zones og banish fat boost metabolism. Nå når været er fint har jeg også startet å jogge.

Anonymous poster hash: 2c6c8...4d5

Skrevet

Jeg liker godt no more trouble zones og banish fat boost metabolism. Nå når været er fint har jeg også startet å jogge.

Anonymous poster hash: 2c6c8...4d5

Er dette samme type treningsprogram? Altså tar det hele kroppen? Jeg jogger allerede fra før av, så den er grei :)

HI

Skrevet (endret)

Jeg startet opp med 6weeks 6pack. Syns det er veldig bra. Har tatt 30 day shred. Når jeg er ferdig med 6w6p skal jeg ta ripped in 30 og så no more trouble zone. Jeg bruker rokkering etter hver økt i tillegg :-)

Endret av mamma'n til 2 :)
Skrevet

Jeg startet opp med 6weeks 6pack. Syns det er veldig bra. Har tatt 30 day shred. Når jeg er ferdig med 6w6p skal jeg ta ripped in 30 og så no more trouble zone. Jeg bruker rokkering etter hver økt i tillegg :-)

Kan du fortelle litt om de ulike programmene? Jeg vil gjerne har noe som tar hele kroppen, og som jeg ikke må trene hver dag. Jeg er veldig stolt av meg selv om har fått til å trene hver eneste dag, men ser og merker at jeg nok bør ha litt hviledager i hvert fall ;)

HI

Skrevet

Hmmm... Jeg kan prøve,men forklaring er ikke min sterkeste side :-P

Ripped in 30 er noe av det samme som 30 day shred hvor man trener styrke,kondisjon og forbrenner fett.

6w6p er jo stort sett magetrening,men noe kondis også. Fordi det er forskjellige måter å trene mage på,blir det også litt på rumpe,rygg og lår,og mange av øvelsene står man i planke,så det blir litt armer.

Slik jeg har forstått no more trouble zone er det nesten ikke noe kondisjonstrening. Det er 55min med forskjellige styrkeøvelser for de fleste kroppsdeler.

Du trenger vekter i alle disse programmene.

Håper du forstod litt av min knotete forklaring :-)

Skrevet

Hmmm... Jeg kan prøve,men forklaring er ikke min sterkeste side :-P

Ripped in 30 er noe av det samme som 30 day shred hvor man trener styrke,kondisjon og forbrenner fett.

6w6p er jo stort sett magetrening,men noe kondis også. Fordi det er forskjellige måter å trene mage på,blir det også litt på rumpe,rygg og lår,og mange av øvelsene står man i planke,så det blir litt armer.

Slik jeg har forstått no more trouble zone er det nesten ikke noe kondisjonstrening. Det er 55min med forskjellige styrkeøvelser for de fleste kroppsdeler.

Du trenger vekter i alle disse programmene.

Håper du forstod litt av min knotete forklaring :-)

Ja, jeg tror jeg fikk tak i essensen av det :) Jeg får sjekke disse ut og se hva jeg liker. Det viktigste er jo å opprettholde og videreutvikle det jeg har oppnådd til nå.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...