Gå til innhold

Paris, baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Paris fredag morgen, kjærestehelg med mannen  :strix:

Vil gjerne ha tips om noen har noen knallgode å dele med en Paris-jomfru.

Shopping, mat, severdigheter, osv

Vi skal bo ved et sted mellom Maramis og Latin Quarter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips dessverre, men det høres kjempegøy ut!! :D 

Kos dere masse og shop til you drop :) 

Skrevet

Kortet er allerede lagt i fryseren :P

Skrevet

Kortet er allerede lagt i fryseren :P

Haha hvorfor det?? :P

Skrevet

Nyt stemningen, atmosfæren, romantikken, hverandre, nuet og ikke stress med å være turister!

Skrevet

Ååååå Pariiiiis! Du må bare være der, gjøre det som ligger foran nesen (og legge nesen litt utenom Eifeltårnet). Det eneste jeg vil si er at Jardin de Luxembourg er et must for meg, men kanskje ikke for deg? http://famouswonders.com/jardin-du-luxembourg/

Skrevet (endret)

Mye snask, i deilige Paris! Jeg er veldig glad i Bon Marché i Rue du Bac , der finner du blant annet  Conran Shop. Det er i koselig gangavstand til Quartier latin eller Marais (om du liker å gå), Metroen er ellers et must, da kommer du deg så lett frem atte. Er helt enig med luten, Luxembourghagen er også et must! Du finner mange fine små butikker på veien fra Quartier latin til Rue du Bac, og om du følger Rue du Bac nedover kommer du ned til Seinen og kan tusle deg i retning Champs Elysées. Om du har gode sko! Hils Paris, byen i mitt hjerte så aldeles!

Endret av amandine
Skrevet

Ingen tips, men oooooooh- kos deg! :)

Skrevet

Ingen tips herfra heller annet enn lavt tempo, mange fortauskafeer og mye god mat og ditto drikke.

Skrevet

Ååååå Pariiiiis! Du må bare være der, gjøre det som ligger foran nesen (og legge nesen litt utenom Eifeltårnet). Det eneste jeg vil si er at Jardin de Luxembourg er et must for meg, men kanskje ikke for deg? http://famouswonders.com/jardin-du-luxembourg/

Lagt inn på lista allerede ;)

Skrevet

Ingen tips herfra heller annet enn lavt tempo, mange fortauskafeer og mye god mat og ditto drikke.

Liker dine tips :)

Skrevet

Mye snask, i deilige Paris! Jeg er veldig glad i Bon Marché i Rue du Bac , der finner du blant annet  Conran Shop. Det er i koselig gangavstand til Quartier latin eller Marais (om du liker å gå), Metroen er ellers et must, da kommer du deg så lett frem atte. Er helt enig med luten, Luxembourghagen er også et must! Du finner mange fine små butikker på veien fra Quartier latin til Rue du Bac, og om du følger Rue du Bac nedover kommer du ned til Seinen og kan tusle deg i retning Champs Elysées. Om du har gode sko! Hils Paris, byen i mitt hjerte så aldeles!

Liker å gå, og skal hilse byen din så mye :) 

og tusen takk for tips :D 

Skrevet

Min erfaring er at de fineste opplevelsene kommer når jeg ikke har planlagt noe, når man bare gå og er litt lost. Ikke let etter andre folks magi i alle fall. Finn din egen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...