frk Nilsen Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Jeg skal til Paris fredag morgen, kjærestehelg med mannen Vil gjerne ha tips om noen har noen knallgode å dele med en Paris-jomfru. Shopping, mat, severdigheter, osv Vi skal bo ved et sted mellom Maramis og Latin Quarter
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Har ingen tips dessverre, men det høres kjempegøy ut!! Kos dere masse og shop til you drop
frk Nilsen Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2014 Har ingen tips dessverre, men det høres kjempegøy ut!! Kos dere masse og shop til you drop Kortet er allerede lagt i fryseren
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Har ingen tips dessverre, men det høres kjempegøy ut!! Kos dere masse og shop til you drop Kortet er allerede lagt i fryseren Haha hvorfor det??
bIomstre Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Nyt stemningen, atmosfæren, romantikken, hverandre, nuet og ikke stress med å være turister!
sug lut Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Ååååå Pariiiiis! Du må bare være der, gjøre det som ligger foran nesen (og legge nesen litt utenom Eifeltårnet). Det eneste jeg vil si er at Jardin de Luxembourg er et must for meg, men kanskje ikke for deg? http://famouswonders.com/jardin-du-luxembourg/
amandine Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Mye snask, i deilige Paris! Jeg er veldig glad i Bon Marché i Rue du Bac , der finner du blant annet Conran Shop. Det er i koselig gangavstand til Quartier latin eller Marais (om du liker å gå), Metroen er ellers et must, da kommer du deg så lett frem atte. Er helt enig med luten, Luxembourghagen er også et must! Du finner mange fine små butikker på veien fra Quartier latin til Rue du Bac, og om du følger Rue du Bac nedover kommer du ned til Seinen og kan tusle deg i retning Champs Elysées. Om du har gode sko! Hils Paris, byen i mitt hjerte så aldeles! Endret 11. juni 2014 av amandine
Iiiiik Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Ingen tips herfra heller annet enn lavt tempo, mange fortauskafeer og mye god mat og ditto drikke.
frk Nilsen Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2014 Ååååå Pariiiiis! Du må bare være der, gjøre det som ligger foran nesen (og legge nesen litt utenom Eifeltårnet). Det eneste jeg vil si er at Jardin de Luxembourg er et must for meg, men kanskje ikke for deg? http://famouswonders.com/jardin-du-luxembourg/ Lagt inn på lista allerede
frk Nilsen Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 11. juni 2014 Ingen tips herfra heller annet enn lavt tempo, mange fortauskafeer og mye god mat og ditto drikke. Liker dine tips
frk Nilsen Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #13 Skrevet 11. juni 2014 Mye snask, i deilige Paris! Jeg er veldig glad i Bon Marché i Rue du Bac , der finner du blant annet Conran Shop. Det er i koselig gangavstand til Quartier latin eller Marais (om du liker å gå), Metroen er ellers et must, da kommer du deg så lett frem atte. Er helt enig med luten, Luxembourghagen er også et must! Du finner mange fine små butikker på veien fra Quartier latin til Rue du Bac, og om du følger Rue du Bac nedover kommer du ned til Seinen og kan tusle deg i retning Champs Elysées. Om du har gode sko! Hils Paris, byen i mitt hjerte så aldeles! Liker å gå, og skal hilse byen din så mye og tusen takk for tips
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 Min erfaring er at de fineste opplevelsene kommer når jeg ikke har planlagt noe, når man bare gå og er litt lost. Ikke let etter andre folks magi i alle fall. Finn din egen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå