Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Det er et godt stk unna og d koster 1000kr pr vei m bensin og ferjer. I tillegg koster overnattingen, da vi må ordne oss selv. Kvelden ender visstnok på byen. Så koster selvet laget 500kr pr pers + drikke og mat utenom og gave til bruden... Dette har vi ikke råd til Det er en god venninne... Men er ikke forlover og utdrikningslaget har blitt ordnet den siste mnd. Anonymous poster hash: 49690...0c9
Englenemine Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Ikke om jeg faktisk ikke hadde råd. Å dra på meg kredittgjeld på minst 5000kr pga er utrikkningslag er uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 nei, hadde ikke reist. Prioriterer ikke festing, så mye flere ting jeg heller vil gjøre! Anonymous poster hash: 6e42d...227
MrsMilla Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Ikke om man ikke har råd. Men ville nok i det lengste ha prøvd å fått det til om ikke økonomien var helt krise, typisk satt av litt på forhånd noen måneder, funnet noe billig overnatting etc For mange blir det jo egentlig snakk om prioritering - og da ville jeg nok kuttet en annen post den måneden, men om man rett og slett ikke har råd, så går det bare ikke. synd mend sant.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Nei, ville ikke ha gjort det når det blir så dyrt. Det er ikke en selvfølge at alle har råd til å prioritere dette. Vil jo tro det er forståelse for dette. Anonymous poster hash: 968d1...f13
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Nei, det er alt for mye penger å bruke på et utdrikningslag Anonymous poster hash: 817ee...d2e
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Ut fra det du skriver så nei. Det finnes viktigere ting og prioritere pengene på. Dårlig gjort av forlover å ikke ta hensyn til alle venninnene til bruden da.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Og det er lov å dra en hvit løgn! Sitter med liknende dilemma. Har blitt bedt i utdrikningslag til en jeg ikke kjenner så godt (venninnen min er forlover og bruden er utenlandsk og kjenner få), får litt dårlig samvittighet om jeg ikke drar dit men frister ikke å bruke penger på en jeg ikke kjenner i det hele tatt. Aldri møttes. Anonymous poster hash: b9f91...aef
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Nei. Du kan ikke bruke 4-5000 på 1 fest. Jeg ville sørget for at det ikke passer den helgen. Anonymous poster hash: ad480...47f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Og det er lov å dra en hvit løgn! Sitter med liknende dilemma. Har blitt bedt i utdrikningslag til en jeg ikke kjenner så godt (venninnen min er forlover og bruden er utenlandsk og kjenner få), får litt dårlig samvittighet om jeg ikke drar dit men frister ikke å bruke penger på en jeg ikke kjenner i det hele tatt. Aldri møttes. Anonymous poster hash: b9f91...aef Det er vel ikke vanlig å være med i utdrikningslag dersom man ikke skal i bryllupet? Anonymous poster hash: 82aeb...629
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Og det er lov å dra en hvit løgn! Sitter med liknende dilemma. Har blitt bedt i utdrikningslag til en jeg ikke kjenner så godt (venninnen min er forlover og bruden er utenlandsk og kjenner få), får litt dårlig samvittighet om jeg ikke drar dit men frister ikke å bruke penger på en jeg ikke kjenner i det hele tatt. Aldri møttes. Anonymous poster hash: b9f91...aef Det er vel ikke vanlig å være med i utdrikningslag dersom man ikke skal i bryllupet? Anonymous poster hash: 82aeb...629 Ifølge mange på DiB er det vanlig å be venninner i utdrikningslag, men ikke i bryllupet. Synes selv det er uting.
Zalosalutt Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Med den prisen hadde jeg takket nei, synes det var i overkant dyrt for et utdrikningslag.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Med den prisen hadde jeg takket nei, synes det var i overkant dyrt for et utdrikningslag. Enig. Anonymous poster hash: 460d3...326
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Nei, det ville jeg ikke gjort. Selv betalte jeg 7000 for utdrikningslaget til venninna mi (jeg var forlover) fordi mange backet ut når jeg sa det kostet 500 pr pers (Da bodde de i nærheten). Så jeg satte ned prisen, betalte nesten alt selv, og fikk flest mulig til å komme. Dumt at ikke forloveren har tenkt på kostnadene når flere må reise Anonymous poster hash: b8f92...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå