Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 uker etter fødsel. Er det mulig? Jeg som så fram til mange flere måneder med mensenfri :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk tilbake mensen med en gang med begge :(

Anonymous poster hash: 5d2cb...1a2

Skrevet

Min kom tilbake ca.3 uker etter KS og gikk rett i syklus :(

BLÆ!!!

Det er absolutt mulig, ja. Pass på at dere er nøye med prevensjon fremover :)

Skrevet

Det er nok renselsen - jeg hadde noen dager hvor den så ut til å ha gitt seg før den kom tilbake igjen..

Anonymous poster hash: 4d2a1...f00

Skrevet

Whaaaat..Håper det er som anonym sier, så kanskje jeg kan se frem til mensen fri likevel?

Mammantilnurket - akkurat nå har jeg ingen å ha sex med, men vurderer en hormonspiral likevel, hører mange slipper mensen da? Jeg veit ikke om jeg er gjennomskuelig men jeg hater altså å ha mensen. 

Skrevet

Å jada, det er mulig. Jeg fikk mensen ca 1 uke etter renselsen var ferdig etter alle 3 fødsler. Kjempekjipt! Har ei venninne som har et barn på 15 måneder og hun har enda ikke fått mensen.

Anonymous poster hash: e195a...1b3

Skrevet

Whaaaat..Håper det er som anonym sier, så kanskje jeg kan se frem til mensen fri likevel?

Mammantilnurket - akkurat nå har jeg ingen å ha sex med, men vurderer en hormonspiral likevel, hører mange slipper mensen da? Jeg veit ikke om jeg er gjennomskuelig men jeg hater altså å ha mensen.

Fikk satt inn hormonspiral rimelig kjapt ;)

Jeg er kjempefornøyd med den!

Skrevet

Fikk 6 uker etter fødselen så er desverre mulig.

Skrevet

5 uker etter fødsel fikk jeg blødninger også, leste på nettet og fant ut det var sårskorpene innvendig som løsnet, altså renselse..

Nå er baby 4 mnd og jeg fikk ekte mensen i dag... :( :( :(

Anonymous poster hash: 6b05c...5db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...