catchbaby Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 5 uker etter fødsel. Er det mulig? Jeg som så fram til mange flere måneder med mensenfri
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Fikk tilbake mensen med en gang med begge Anonymous poster hash: 5d2cb...1a2
MammantilNurket Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Min kom tilbake ca.3 uker etter KS og gikk rett i syklus BLÆ!!! Det er absolutt mulig, ja. Pass på at dere er nøye med prevensjon fremover
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Det er nok renselsen - jeg hadde noen dager hvor den så ut til å ha gitt seg før den kom tilbake igjen.. Anonymous poster hash: 4d2a1...f00
catchbaby Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2014 Whaaaat..Håper det er som anonym sier, så kanskje jeg kan se frem til mensen fri likevel?Mammantilnurket - akkurat nå har jeg ingen å ha sex med, men vurderer en hormonspiral likevel, hører mange slipper mensen da? Jeg veit ikke om jeg er gjennomskuelig men jeg hater altså å ha mensen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Å jada, det er mulig. Jeg fikk mensen ca 1 uke etter renselsen var ferdig etter alle 3 fødsler. Kjempekjipt! Har ei venninne som har et barn på 15 måneder og hun har enda ikke fått mensen. Anonymous poster hash: e195a...1b3
MammantilNurket Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Whaaaat..Håper det er som anonym sier, så kanskje jeg kan se frem til mensen fri likevel? Mammantilnurket - akkurat nå har jeg ingen å ha sex med, men vurderer en hormonspiral likevel, hører mange slipper mensen da? Jeg veit ikke om jeg er gjennomskuelig men jeg hater altså å ha mensen. Fikk satt inn hormonspiral rimelig kjapt Jeg er kjempefornøyd med den!
Sjokoladebanan Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Fikk 6 uker etter fødselen så er desverre mulig.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 5 uker etter fødsel fikk jeg blødninger også, leste på nettet og fant ut det var sårskorpene innvendig som løsnet, altså renselse.. Nå er baby 4 mnd og jeg fikk ekte mensen i dag... :( Anonymous poster hash: 6b05c...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå